  • 1. Data: 2009-08-18 14:00:26
    Temat: zabezpieczenie pliku excela
    Od: qauz <q...@g...com>

    Jak zabezpieczyć plik excela tak aby, żeby nie można go było przenosić
    na inne komputery, nie chodzi mi szyfrowanie EFS.
    Chodzi mi o przygotowanie pliku wersji dystrybucyjnej pliku excela z
    dopiętym programem VBA, który przypisze na stałe plik excela do
    danego komputera a raczej do danej dystrybucji OFFICE.
    Czy z poziomu VBA można dostać się do np. ID produktu MS EXCELL.