  • 1. Data: 2014-09-16 13:08:00
    Temat: VW GOLF 4 hak
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    witam!
    czy ten samochód posiada zaczep do haka holowniczego z przodu?
    czy te maskownice w dolnym zderzaku jakoś sie wyjmuje?

  • 2. Data: 2014-09-16 16:26:36
    Temat: Re: VW GOLF 4 hak
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-09-16 13:08, platformowe głupki pisze:
    > witam!
    > czy ten samochód posiada zaczep do haka holowniczego z przodu?
    > czy te maskownice w dolnym zderzaku jakoś sie wyjmuje?

    Jeśli ma skrzynię automatyczną to nie posiada, we wkładce styropianowej
    w kole zapasowym oczka do wkręcenia z przodu również nie posiada.

  • 3. Data: 2014-09-16 17:00:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości
    >czy ten samochód posiada zaczep do haka holowniczego z przodu?
    >czy te maskownice w dolnym zderzaku jakoś sie wyjmuje?

    Kazdy posiada. To taki platformowy przepis.

    Tzn od dluzszego czasu kazdy homologowany w UE posiada.

    J.

  • 4. Data: 2014-09-16 17:06:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robson wrote:

    > Jeśli ma skrzynię automatyczną to nie posiada, we wkładce styropianowej
    > w kole zapasowym oczka do wkręcenia z przodu również nie posiada.

    to na lawetę się go wpycha czy jak? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-09-25 08:27:20
    Od: Robson <r...@...pl>

    > to na lawetę się go wpycha czy jak? :)

    o co? Przecież się nie psuje

    A tak na poważnie, to faktycznie jeszcze mi się nie zepsuł.
    Ale gdyby co (w innym samochodzie kiedyś mi olej ze skrzyni wywaliło i
    musiałem wzywać lawetę) to automatu z niepracującym silnikiem nie wolno
    holować.