  • 1. Data: 2014-09-16 12:12:50
    Temat: coś - jak - flokowanie ale materiał oklejany?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Jak wygląda flokowanie (mechata deska) to wiadomo.
    Robi się to przez zmatowienie plastiku, pokrycie klejem, i
    elektrostatyczne napylenie włosków, które w ten klej się wbijają.

    Myślałem, że moja deska (a w zasadzie sam daszek nad zegarami) jest
    flokowana (after-marketowo przez poprzedniego właściciela), ale po
    zdemontowaniu - okazuje się że jest to materiał jakiś, ewidentnie
    naklejony/oklejony, po wewnętrznej stronie trochę zachodzi i widać że to
    w całości jakaś cieniutka okleina zamszo-podobna - zdecydowanie nie
    typowe flokowanie. Jeśli tak - to ja się pytam co to jest, skąd to
    zdobyć i jak się to nakłada (zwłaszcza na powierzchnie mocno
    wypukłe/nieregularne, bo na ten daszek ktoś to nałożył, i wygląda bardzo
    ok)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2014-09-17 20:34:17
    Temat: Re: coś - jak - flokowanie ale materiał oklejany?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-09-17 20:40, jerzu pisze:

    > Pierwszy wynik z Allegro:
    > http://allegro.pl/folia-zamsz-flok-alkantara-135x50-
    czarny-i4583016485.html

    Dzięki :) jakoś pod "flokowanie" "flock" mi to nie wpadło w oczy...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2014-09-17 20:40:16