  • 1. Data: 2014-09-16 17:19:32
    Temat: Jakie są teraz kabriolety z twardym dachem?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    elo,
    za jakiś czas będę wymieniał żony autko. Ma zasadniczo tylko dwa
    wymagania: kabrio z twardym dachem, i 4 miejsca - dwa tylne mogą być
    dziecięce, ale mają być.
    samochód nowy, w leasing.

    kiedyś był mitsubishi colt czc, ford focus cabrio, kilka wersji
    peugeota (206cc i inne *cc) i jakieś renault megane cabrio.

    teraz, niestety, z tego co widzę, to zasadniczo nie ma nic poniżej 200k
    pln. czy może coś przeoczyłem?

    depesz

    --
    The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
    http://depesz.com/

  • 2. Data: 2014-09-17 08:19:48
    Temat: Re: Jakie są teraz kabriolety z twardym dachem?
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 września 2014 17:19:32 UTC+2 użytkownik Hubert Lubaczewski napisał:
    > teraz, niestety, z tego co widzę, to zasadniczo nie ma nic poniżej 200k
    >
    > pln. czy może coś przeoczyłem?

    Jak najbardziej - 308 CC

  • 3. Data: 2014-09-17 12:13:44
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 16 Sep 2014 17:19:32 +0200
    hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> wrote:

    > kiedyś był ford focus cabrio

    nadal jest

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 4. Data: 2014-09-17 12:18:08
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2014-09-17, k...@g...com <k...@g...com> wrote:
    > Jak najbardziej - 308 CC

    Hmm .. na peugeot.pl go nie widzę - w 308 jest tylko 308sw i 308
    5 drzwi.

    trzeba będzie odwiedzić dealera :/

    depesz

  • 5. Data: 2014-09-17 13:54:18
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2014-09-17, szerszen <s...@t...pl> wrote:
    > nadal jest

    Który niby dealer ma?
    Te co były to były jednostkowe sztuki z 2010 roku. Wiem, bo mam. Teraz,
    w ofercie nie widzę ani na www, ani u dealera (w Piasecznie pod
    Warszawą).

    depesz

  • 6. Data: 2014-09-17 15:23:57
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 września 2014 12:18:08 UTC+2 użytkownik Hubert Lubaczewski napisał:

    > Hmm .. na peugeot.pl go nie widzę - w 308 jest tylko 308sw i 308
    >
    > 5 drzwi.
    >
    > trzeba będzie odwiedzić dealera :/

    Faktycznie... dziwne. Przeciez jest produkowany non stop od bodaj 2007 r (2011
    facelifting)

  • 7. Data: 2014-09-17 20:59:53
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    hubert depesz lubaczewski wrote:

> [...]
    > peugeota (206cc i inne *cc) i jakieś renault megane cabrio.
    >
    > teraz, niestety, z tego co widzę, to zasadniczo nie ma nic poniżej

    U Niemca maja. I 308sw, i Megane CC, i EOSa. Wikipedia podpowiada, ze
    obecnie nic wiecej nie produkuja w tej klasie.

    To chyba nie jest jakis wielki problem, zeby lizingodawca kupil za
    granica / u brokera?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl