  • 1. Data: 2011-10-10 19:00:10
    Temat: Voleex C10
    Od: z <z...@g...pl>

    Zakupiłby sobie człowiek normalny samochód za normalne pieniądze (tak do
    25 kpln) ale przecież "kochana" UE nie pozwoli bo ma swoje durne normy i
    prawa autorskie :-(
    http://www.samar.pl/__/3/3.a/65216/Nowy-rywal-Dacii-
    Sandero-i-Taty-Indica-Vista--VIDEO-.html?locale=pl_P

    PS. Skopiowali tylko kształt-wygląd czy też całą konstrukcję blach?

  • 2. Data: 2011-10-10 19:36:18
    Temat: Re: Voleex C10
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 25 kpln) ale przecież "kochana" UE nie pozwoli bo ma swoje durne normy i
    > prawa autorskie :-(

    przecież Bułgaria to UE, więc o co chodzi?

  • 3. Data: 2011-10-10 20:44:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Oct 2011 19:00:10 +0200 osobnik zwany z wystukał:

    > Zakupiłby sobie człowiek normalny samochód za normalne pieniądze (tak do
    > 25 kpln) ale przecież "kochana" UE nie pozwoli bo ma swoje durne normy i
> [...]
    Indica-Vista--VIDEO-.html?locale=pl_PL

    > PS. Skopiowali tylko kształt-wygląd czy też całą konstrukcję blach?

    35kPLN za takie g...?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-10-10 21:22:07
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2011 20:44, masti pisze:

    > 35kPLN za takie g...?

    Problemem nie jest to że to jest gu.... (patrz kia i hultaj) tylko to że
    jak już nawet pozwolą to sprzedawać (prawa autorskie) to przywalą
    podarkami i durnym obowiązkowym wyposażeniem że będzie kosztować zamiast
    20 to 35 kpln. I jeszcze Ci wmówią że to dla Twojego dobra lepiej kup
    sobie używany.

    PS. I żeby nie było: ma mieć 5 lat gwarancji, mocny silnik spełniający
    normy i bezpieczniejszy od Fabii I. Tak wiem bujda na resorach, ZŁOM :-)

  • 5. Data: 2011-10-10 21:23:23
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2011 20:44, masti pisze:

    > 35kPLN za takie g...?

    Problemem nie jest to że to jest gu.... (patrz kia i hultaj) tylko to że
    jak już nawet pozwolą to sprzedawać (prawa autorskie) to przywalą
    podatkami i durnym obowiązkowym wyposażeniem że będzie kosztować zamiast

  • 6. Data: 2011-10-10 21:32:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Oct 2011 21:22:07 +0200 osobnik zwany z wystukał:

> [...]
    > podarkami i durnym obowiązkowym wyposażeniem że będzie kosztować zamiast
    > 20 to 35 kpln. I jeszcze Ci wmówią że to dla Twojego dobra lepiej kup

    a skąd Ci się wzięło te 20kzł?

  • 7. Data: 2011-10-10 21:32:16
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2011 21:32, masti pisze:

    > a skąd Ci się wzięło te 20kzł?

    Tak strzelam :-)
    - obowiązkowe absy, poduszki, esp, systemy odpowietrzenia zbiornika
    paliwa itd.
    - trochę podatków (wiem wszystkich się nie da :-) )

  • 8. Data: 2011-10-11 13:27:34
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-10-10 21:32, z wrote:
    >systemy odpowietrzenia zbiornika