  • 1. Data: 2009-06-23 20:39:47
    Temat: Video - coś się krzaczy...
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>

    Mam taki kłopot, że podczas odtwarzania video
    KMPlayerem w trybie fullscreen film chodzi kilkanaście
    sekund, potem zaczyna się pokaz slajdów.
    W okienku wszystko działa w porządku. Inne playery
    wykrzaczają się na starcie.
    Dzieje się tak od zmiany monitora i co za tym idzie
    rozdzielczości na 1680x1050. Na szklanym baniaku
    miałem rozdz. 1440x1050 i wszystko chodziło bez
    najmniejszych problemów. Wygląda mi to na jakiś
    kłopot sprzętowy.
    Grafika to stary Matrox G-550, płyta główna - Asus P4P8x
    Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Drivery do grafiki
    oczywiście najnowsze...

    MS