  • 51. Data: 2017-08-08 20:13:50
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości
    W dniu 8.08.2017 o 17:07, J.F. pisze:

    >To pierwsze .

    No to pol roku ciezko nic nie robiles, potem przyszlo ostrzezenie i za
    dwa dni po karcie.

    Wystarczy przez 2-3 dni nie spojrzec na telefon i po karcie.
    Albo nie naladowac.
    W krytycznym okresie oczywiscie.

    To na moj gust jest to "bardzo latwo".

    J.

  • 52. Data: 2017-08-09 18:43:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem

    Nie znasz się, jesteś ignorantem, ...
    Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.
    ---
    Idź stąd

  • 53. Data: 2017-08-09 23:55:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.08.2017 o 10:57, Trybun pisze:

    > No nie bardzo. Może jest możliwość doładowanie innych telefonów z tego
    > konta? Albo jakbyś potrzebował to wykorzystać do netu mobilnego?

    Punkty na Chomika. Pirackie filmy. Pirackie transmisje.

  • 54. Data: 2017-08-10 09:10:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-09 o 23:55, Smok Eustachy pisze:

    > Punkty na Chomika. Pirackie filmy. Pirackie transmisje.

    Gdy się tak rozejrzeć to jest trochę możliwości. Sam miałem, swojego
    czasu w Orange do wykorzystania coś około 700zł, ani się nie
    spostrzegłem jak na koncie pokazało się 0zł.