  • 11. Data: 2014-09-04 13:54:54
    Temat: Re: Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
    Od: p...@g...com

    W dniu czwartek, 4 września 2014 13:52:54 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:
    > Doładowałem konto za 10zł i na stronie pokazuje, że ważność pakietu się
    przedłużyła. Mam teraz 1GB ważny miesiąc.

    Dla wyszukiwarki:
    Jak przedłużyć ważność pakietu internetowego w Virgin Mobile.
    Odp.
    Wystarczy doładować konto za 10zł będąc zalogowanym do klubu virgin.

  • 12. Data: 2014-09-04 14:45:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 4 Sep 2014 04:54:54 -0700 (PDT), p...@g...com wrote:

> [...]
    >Odp.
    >Wystarczy doładować konto za 10zł będąc zalogowanym do klubu virgin.

    Tylko w przypadku starej taryfy bo od jakiegoś czasu wszystkie nowo
    aktywowane startery są już niestety w nowej taryfie.