  • 11. Data: 2009-06-14 22:41:28
    Temat: Re: Vista i Win ..... 95;)
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:x5ffchfx2a9j$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net

    > Nie.

    W gry dosowe zawsze można grać ...pod czystym dosem. Dźwięk z PC-Speakera co
    prawda nie jest zbyt przyjemny, ale zawsze można go wyłączyć.

  • 12. Data: 2009-06-14 22:52:29
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Polecenie setup.exe spod czystego dosa inicjalizuje instalację Win95/98/Me.
    I polecam raczej Win98 (SE)

    > Jaki masz dysk? SATA?
    > to predzej bym sie o to martwil

    Dysk SATA zawsze można przełączyć w tryb IDE.
    Partycja oczywiście FAT16.
    Zawsze też można dołozyć stary IDE-owy HDD np. 4GB.

    > a nie o procesor,
    > choc z grafika tez moze byc roznie.

    Gry dosowe do wysokich rozdzielczości używają Vesy (czyli "sterownika"
    zaszytego w firmware karty). Wiec pod Windows może to być "podstawowa karta
    VGA".
    Zawsze też można dorzucić jakąś karte grafiki na PCI.

    > Na 99% z taki sprzet nie ma sterow do Win9x
    > (kontroler dyskow, karta muzyczna, sieciowa, itd)
    > tak wiec - zapomnij :)

    Dorzucić kartę muzyczną na PCI, tak samo sieciową (chociaz LAN moze też być
    na USB, choć pod Win95 raczej tylko w trybie USB 1.0)

    Choć ogólnie dużo z tym będzie szamotaniny, niemniej teoretycznie - powino
    się udać.

  • 13. Data: 2009-06-14 22:58:02
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    > Poprawka - chyba jednak tak :)

    Wiele gier z tego okresu posiadało dwa pliki startowe - pod dosa i pod
    windows.

  • 14. Data: 2009-06-16 08:06:11
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Q napisała na pl.comp.pecet:

    > jaka sieczke? dlaczego?
    > od kiedy win9x widzi partcje z vista? :)

    Nie widzi... właśnie. Jak kiedyś stawiałem Win 98 (nie SE) to mi po
    prostu zrobił jedną partycję bez pytania i zaczął ją formatować.

    Autorowi wątku polecam rozważyć linuksa + wine ;]
    Marcin Kocur

  • 15. Data: 2009-07-05 19:07:15
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 14.06.2009 13:22, Q pisze:

    > jaka sieczke? dlaczego?
    > od kiedy win9x widzi partcje z vista? :)

    Ponieważ Windows 95 ma sporo błędów związanych z obsługą
    nie istniejących w jego czasach urządzeń oraz z szybkością
    pracy komputerów w ogóle.

    Poza tym nie ma sterowników, więc nie ma sensu używać.
    Lepsza już będzie maszyna wirtualna.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |