  • 31. Data: 2003-11-11 00:05:38
    Temat: Re: W Szczecinie jedna z firm podlaczyla 30 abonentow do Neostrady
    Od: Ed Colanski <e...@p...onet.pl>

    Adam Kondrat wrote:
    (....)

> [...]
    > satysfakcjonowało. Sprawa jednak nie przeszła przez handlowca lub
    > kogokolwiek tam. Dla mnie pozostał wielki niesmak w związku z tym łączem.
    > GTS pożałowało 128 kbit coby dac mi coś w zamian za tą neidogosdność która
    > obecnie występuje . A i tak place za drugie łacze 2MBit/s, chociaz nie jest
    > wysycone.
    >
    > To kwestia zresztą marketingu. Dodatkowe 128 kbit nie kosztowałoby GTS nic w
    > moim przypadku, a ja bym był zadowolony. Ale teraz jak ktoś pyta jak działa
    > radio z GTS, to ja po prostu piszę tak jak jest.

    Czyli krótko mówiąc: sądzisz, że 256kb/s załatwiłoby Twoje potrzeby, a
    128kb/s nie załatwia. I chciałbyś dostać te dodatkowe 128kb/s za
    darmochę, ukazując jaka to jest rzekomo "marna" usługa, ale gdyby Ci
    dali więcej, to jużbyś nie marudził, tak?

    I postanowiłeś dać tutaj upust temu na polipie, sądząc że tym
    narzekaniem "zmiękczysz" providera, tak?

    Nie sądzisz, że to trochę naciągane? Że to pewien szantaż?

    --
    EC

  • 32. Data: 2003-11-11 00:08:17
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@r...pl...
    Popytajcie

    > Tzn cennikowe 3000 ?

    hmmm, niewiem jak gdzie indziej ale ja mam tak jak tu:
    http://www.ipartners.pl/lacza.html

    > W lutym krzykneli mi jakies 8000 za instalacje i 5000 m-c za 1mbps, wiec
    > u siebie nawet nie probowalem pytac.

    hmmm, nie to jakies zupelnie kosmiczne ceny

    Adam

  • 33. Data: 2003-11-11 00:08:22
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@r...pl...

    > Inna - u mnie ni w piec ni w dziesiec wyskakuja pingi ok 2500ms na
    pierwszym
    > hopie.
    > Oczywiscie przyjechal technik i sprawdzal i twierdzil ze jest ok. Niestety
    > sprawdzal to na swoim notebooku podlaczonym bezposrednio w modem.
    > Zauwazylem ze pojawia sie to przy wiekszej ilosci pakietow
    > ( przy _niewysyconym_ laczu ).
    > Czasem dziala dobrze, czasem pingi rosna na 2-4h.

    hmmm, IP limituje ruch ICMP w szkielecie tak wiec ping moze nie byc
    miarodajnym wynikiem

    Adam

  • 34. Data: 2003-11-11 18:12:26
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > hmmm, IP limituje ruch ICMP w szkielecie tak wiec ping moze nie byc
    > miarodajnym wynikiem

    http_ping pokazuje podobne wyniki przy connect time.

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 35. Data: 2003-11-11 18:12:33
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

> [...]
    > dali więcej, to jużbyś nie marudził, tak?

    > Nie sądzisz, że to trochę naciągane? Że to pewien szantaż?

    Odpowiedz poszła na prv. Nie chce pisać publicznie wszelkich szczegółów dot.
    tego łącza a takie info jest potrzebne do oceny calej sytuacji.

    > I postanowiłeś dać tutaj upust temu na polipie, sądząc że tym
    > narzekaniem "zmiękczysz" providera, tak?

    Po prostu pisze jak działa to lacze i wyrażam swoja satysfakcje z niego.

    Co do zmiekczenia, to ja juz teraz dalem sobie spokoj z tym laczem. Ja juz
    stracilem nadzieje na jakakolwiek poprawe. Juz nie skladam reklamacji, nie
    dzwonie nie pisze, nie proszę. Nie denerwuję się. Jak testy neostrady
    wypadna pomyslnie to po prostu zmienie operatora.

    Ja już robie EOT, bo nie chce sie tym laczem denerwowac i znowu wszystkiego
    przerabiac.

  • 36. Data: 2003-11-11 18:12:50
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>

    Użytkownik Adam napisał:

    > hmmm, nie to jakies zupelnie kosmiczne ceny

    To odbywa się tak..
    K: Chciałbym kupić łącze
    IP: Żaden problem
    K: Chciałbym kupić łącze do sieci osiedlowej/IAP
    IP: Żaden problem 5 tyś/miesięcznie

    --
    "Zdradzony mąż wszędzie widzi zdradzonych mężów." (Marcel Proust)

  • 37. Data: 2003-11-12 02:24:45
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik Przemysław 'Repcio' Gubernat
    <r...@z...moj.email.dot.com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:boqd3r$kme$...@G...Gubernat.NET...

    > To odbywa się tak..
    > K: Chciałbym kupić łącze
    > IP: Żaden problem
    > K: Chciałbym kupić łącze do sieci osiedlowej/IAP
    > IP: Żaden problem 5 tyś/miesięcznie

    pogadaj z nimi jeszcze raz jak nie da rady to powiedz mi co chcesz a ja
    pogadam :-)

    Adam