  • 1. Data: 2014-11-25 12:10:54
    Temat: WD Red, a WD Red Pro - jaka róznica?
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie chodzi mi o różnice w opisie, w marketingu, w cenie - ale o różnice w
    "bebechach".
    W czym Pro jest lepszy (?), że sporo droższy?
    Może gwarancja?
    Co zyskujemy wkładając Pro, poza spokojem sumienia bogatej korporacji?

  • 2. Data: 2014-11-25 12:30:52
    Temat: Re: WD Red, a WD Red Pro - jaka róznica?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-25 12:10, 666 pisze:
> [...]
    > Może gwarancja?
    > Co zyskujemy wkładając Pro, poza spokojem sumienia bogatej korporacji?

    a jest takie coś jak RED PRO ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-11-25 12:33:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-25 12:30, Chris pisze:

    > a jest takie coś jak RED PRO ??

    Sorry, jest :) jak czytam to niby ma być lepiej i bezpieczniej ale
    miałem tego nigdy w łapach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-11-25 12:37:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > Może gwarancja?
    > Co zyskujemy wkładając Pro, poza spokojem sumienia bogatej korporacji?

    Masz dobry test tego dysku:

    http://www.anandtech.com/show/8265/wd-red-pro-review
    -4-tb-drives-for-nas-systems-benchmarked

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-11-25 13:53:28
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Nov 2014 12:10:54 +0100, 666 napisał(a):

    > Nie chodzi mi o różnice w opisie, w marketingu, w cenie - ale o różnice w
    "bebechach".
    > W czym Pro jest lepszy (?), że sporo droższy?

    Byc moze nie sypie badblockami w pierwszym kwartale uzytkowania jak wersja bez PRO
    ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-11-25 14:00:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja mam WD green 500GB, co chwilę mi się restartuje i wywala bady... u
    innych też takie objawy?

  • 7. Data: 2014-11-25 14:53:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-25 14:00, platformowe głupki pisze:
    > ja mam WD green 500GB, co chwilę mi się restartuje i wywala bady... u
    > innych też takie objawy?

    Tu rozmawiamy o czerwonych kmerach a swojego greenpeace w to nie mieszaj.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-11-25 20:08:53
    Od: " 666" <...@...6>

    Świetny artykuł !
    To, co mi się rzuciło w oczy w opisie dysków, to WD Red Pro są bardzo
    głośne.
    Czyli pewnie dobre do postawienia w serwerowni czy podobnej zamykanej
    szafie, a raczej nie do zaakceptowania w domu czy małym biurze.
    Najcichsze wg opisu są Seagate NAS.
    Dla odmiany Red Pro mają aż 5-letnią gwarancję WD, a to już coś.

    -----

  • 9. Data: 2015-04-23 08:53:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    platformowe głupki wrote:

    > ja mam WD green 500GB, co chwilę mi się restartuje i wywala bady... u
    > innych też takie objawy?

    Ja sobie WD Green 1TB chwalę.