    From: PatRYK <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: WD Scorpio - uszkodzona nalepka
    Date: Thu, 1 Jan 2009 13:38:59 -0800 (PST)

    Szanowni Grupowicze,
    zakupiłem ostatnio dysk WD Scorpio 250GB 2.5 cala (http://
    www.komputronik.pl/Dyski_twarde/WD_Scorpio_250_GB_54
    00_8MB_Serial_ATA...).
    Po rozpakowaniu paczki okazało się, że na opakowaniu dysku jest
    niewielkie nacięcie (na wysokości kodu paskowego na nalepce). Po
    wyjęciu dysku z folii zauważyłem, że ucierpiała także sama nalepka na
    dysku. Nie jestem do końca pewny, czy została przecięta, czy tylko
    zarysowana. Napisałem w tej sprawie do sklepu, w którym wspomniany
    dysk zamówiłem. W odpowiedzi otrzymałem zapewnienie, że opisane
    "uszkodzenie" nie ma wpływu na pracę dysku, ani na gwarancję (nacięcie
    zostało wykonane w celu zeskanowania kodu). Dysk faktycznie pracuje
    bez zarzutów, przeszedł pomyślnie wszystkie testy (HD Tune) i jego
    'health status' jest OK. Jednak mam wątpliwości, czy faktycznie takie
    "zarysowanie" nie ma wpływu na gwarancję. Czy mogło ono wpłynąć na
    hermetyczność dysku?
    Oto zdjęcie dysku o którym mowa:
    http://img.tomshardware.com/us/2007/06/04/wd_brings_
    250_gb_hdds_to_no...
    A to zdjęcia mojego egzemplarza a właściwie opisanej "rysy":
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a5d2189d12
    e2bf3b
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=54c169d3e2
    d5b50b
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8068333f3e
    1d4632

    Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi, za które z góry dziękuję.
    Pozdrawiam
    Patryk