  • 1. Data: 2014-10-15 00:17:43
    Temat: sortowanie plików
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy istnieje jakiś sposób na nagranie plików na pendrivea tak, żeby były
    one posortowane? bo mam urządzenie które korzysta z pd, ale nie sortuje
    automatycznie... takie pytanie filozoficzne.

  • 2. Data: 2014-10-15 09:44:38
    Temat: Re: sortowanie plików
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy istnieje jakiś sposób na nagranie plików na pendrivea tak, żeby były one
    posortowane? bo mam urządzenie które korzysta z pd,
    > ale nie sortuje automatycznie... takie pytanie filozoficzne.

    Ty to masz problemy. A co na to twoi znajomi?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2014-10-15 14:09:49
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2014-10-15 00:17, platformowe głupki wrote:
    > czy istnieje jakiś sposób na nagranie plików na pendrivea tak, żeby były
    > one posortowane? bo mam urządzenie które korzysta z pd, ale nie sortuje
    > automatycznie... takie pytanie filozoficzne.

    Weź jakiegoś Total Commandera, ustaw w nim potrzebne sortowanie i
    przegraj pliki na pendrajwa.

    Piotr

  • 4. Data: 2014-10-15 14:48:18
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Oct 2014 14:09:49 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Weź jakiegoś Total Commandera, ustaw w nim potrzebne sortowanie i
    > przegraj pliki na pendrajwa.

    Pytanie natury egzystencjonalnej - jak wybór widoku sortowania np. po dacie
    utworzenia pliku w Total Commanderze wpłynie na sposób sortowania plików na
    pendrive wpiętym w inne urządzenie?

    [ Ambicja to ostatnie schronienie bankruta. (Oskar Wilde) ]

  • 5. Data: 2014-10-15 14:54:18
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    > czy istnieje jakiś sposób na nagranie plików na pendrivea tak, żeby były
    > one posortowane? bo mam urządzenie które korzysta z pd, ale nie sortuje
    > automatycznie... takie pytanie filozoficzne.

    A czy w NTFS nie są automatycznie posortowane po nazwie? Przynajmniej
    FindFirst/FindNext zdaje się bierze je posortowane

  • 6. Data: 2014-10-15 15:39:00
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Oct 2014 14:48:18 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Pytanie natury egzystencjonalnej - jak wybór widoku sortowania np. po dacie
    > utworzenia pliku w Total Commanderze wpłynie na sposób sortowania plików na
    > pendrive wpiętym w inne urządzenie?

    Nijak, ale glupkowi to wystarczy, wszak nie pyta bo tego naprawde potrzebuje tylko
    szuka
    guza :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2014-10-15 15:51:41
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-15 15:39, R.e.m.e.K pisze:

    > Nijak, ale glupkowi to wystarczy, wszak nie pyta bo tego naprawde potrzebuje tylko
    szuka
    > guza :-)

    Niekoniecznie. Jeśli na pendrive będzie FAT32, to kolejność utworzenia
    na nim plików będzie taką kolejnością, w jakiej będzie się je listowało.
    Wówczas ustawienie kolejności w TC PRZED skopiowaniem plików i
    skopiowanie ich na pendrive w tej kolejności przyniesie porządany rezultat.
    Jeszcze w czasach DOSa czasem tak robiłem, gdy chciałem mieć posortowane
    pliki bez ich dodatkowego sortowania. W NTFS faktycznie sortuje się
    samoczynnie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 8. Data: 2014-10-15 15:53:36
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-15 15:51, GAD Zombie pisze:

    Polecam sprawdzić. W TC ctrl+F7 pokazuje pliki w kolejności takiej, jak
    odczytane są z dysku, bez dodatkowego sortowania. Na dysku z NTFS będą
    posortowane i tak alfabetycznie, ale na pendrive z FAT32 kolejność
    będzie już taka, w jakiej pliki były kopiowane na niego.

  • 9. Data: 2014-10-15 15:58:18
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Oct 2014 15:39:00 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Nijak, ale glupkowi to wystarczy, wszak nie pyta bo tego naprawde potrzebuje tylko
    szuka
    > guza :-)

    Psuja...

    [ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego ]
    [ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 10. Data: 2014-10-15 16:02:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no nie wiedziałem dzięki, sprawdzi się przy następnej okazji,
    czyli rozumiem po prostu wykasować pd i tc skopiować pliki posortowane
    alfabetycznie?
    a jak to będzie z katalogami? gdy zawartość na pd ma być z plikami w
    katalogach?