  • 11. Data: 2011-01-13 13:53:21
    Temat: Re: WWA - szybkie pytanie
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-12 14:31, Adam Szewczak pisze:

    > Jak chcecie poogladac samochody, i to bardzo fajne, to trzeba isc do
    > oddzialu muzeum techniki na ul. Filtrowa, skromnie ale dla mnie to super
    > miejsce.

    O, popieram, popieram.
    Eksponaty ładnie utrzymane, oświetlenie niezłe...

    Natomiast w Otrębusach prawie same zgniłki stoją, do niektórych dojść
    nie można, warunki są polowe, a całość przypomina bardziej szrot, którym
    to miejsce kiedyś podobno było.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2011-01-15 12:49:08
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Natomiast w Otrębusach prawie same zgniłki stoją, do niektórych dojść nie
    > można, warunki są polowe, a całość przypomina bardziej szrot, którym to

    Otrebusy sie zrobily tragiczne, ba jakie eksponaty to staja za tym
    muzeum na tym zaslonietym parkingu, ale ja nie wiem czemu to tak oporowo
    idzie. Patryk robi doskonale programy "legendy prl-u" ale to jego muzeum
    niestety no jest, no zaniedbane. Lata temu tam bylo fajnie.

    PZDr
    Adam