  • 11. Data: 2010-06-25 14:44:15
    Temat: Re: Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
    Od: PaPi <...@...3>

    > A to błąd.
    > Obecne 2.0 TDI CR to naprawdę bardzo dobre silniki - porównywane są one
    > obecnie do 1.9TDI jeżeli chodzi o awaryjność.

    Szczegolnie ze montowane sa od okolo 1.5 roku.
    Mozna smialo porownywac :-)

  • 12. Data: 2010-06-25 15:46:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    PaPi [...@...3]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Szczegolnie ze montowane sa od okolo 1.5 roku.
    > Mozna smialo porownywac :-)

    No jeżeli nic nie klęka po 150kkm to w porównaniu do starszej generacji
    2.0 TDI jest o niebo lepiej ;-)

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 13. Data: 2010-06-25 22:20:10
    Od: "pablo" <W...@o...pl>

    > DPF :)

    jak zwal tak zwal, wyciac bylo trzeba ;)

  • 14. Data: 2010-06-25 22:43:11
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > No jeżeli nic nie klęka po 150kkm to w porównaniu do starszej generacji
    > 2.0 TDI jest o niebo lepiej ;-)

    Moj 2.0 TDI ma co prawda dopiero 60 kkm ale nic nie kleka (mam go od
    nowosci).
    Ojca 2.0 TDI ma kolo 200kkm. Tez od nowosci, tyle tylko ze w pasacie
    (moj to octavia).
    Wymienial chlodnice bo byla dziurawa. Z silnikiem nic sie nie dzieje.

  • 15. Data: 2010-06-28 09:24:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    PaPi [r...@d...trzy]
> [...]

    > (moj to octavia).
    > Wymienial chlodnice bo byla dziurawa. Z silnikiem nic sie nie dzieje.

    Sprawa z głowicami to loteria - zależy na jaką trafisz.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc