  • 1. Data: 2010-06-24 09:23:45
    Temat: Wady układu resetu DS1813
    Od: "kacper" <4...@w...pl>

    Cześć

    Buduję proste urządzenie starszym procku i chciałem do resetu zastosować
    DS1813. Na elektrodzie w kilku temetach ludzie narzekali, że czasem generuje
    jakieś szpilki niewiadomo dlaczego i resetuje system. Czy ktoś z Was spotkał
    się z tym problemem? Czy ten układ jest "pewny" i warto go zastosować?

    Kacper

  • 2. Data: 2010-06-26 09:03:14
    Temat: Re: Wady układu resetu DS1813
    Od: "Infotank" <i...@i...pl>