  • 131. Data: 2011-04-30 23:30:45
    Temat: Re: "Wal po osobówce"
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kiedyś takim dzikim manewrem uratowałem życie 4 osobom w maluchu.
    A i sobie w poldolocie być może, bo jakbym jebnął bez napinaczy i poduszek przodem
    przy 100km/h w bok pustego malucha to bym może
    przeżył, ale w załadowanego 4 wieśniakami to niekoniecznie.
    A tak zaszurało, zapiszczało.
    Swoją drogą żałowałem, że po tego wiejskiego ch... nie mogę zawrócić.

    -----

    | Jedziesz sobie osobowka, ktos ci wyjezdza, robisz dzikie manewry, tamten odjedzie a
    tobie bedzie grozic 8 lat

  • 132. Data: 2011-05-01 00:05:40
    Temat: Re: Re:
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Rzeczywiście do takiej Arkadii czy Carrefoura w Al.Jerozolimskich to od torów
    kolejowych jest straaasznie daleko.
    Ale w nadwiślańskim kraju jest tak, że bez łapówki od marketoidów władza miejska
    najbliższy przystanek komunikacji miejskiej
    usytuuje 200-300 metrów lub dalej od wyjścia ze sklepu.

    -----

  • 133. Data: 2011-05-01 00:09:01
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Bo cena biletu pokrywa koszt jazdy schodami ruchomymi co najwyżej, ale socjalizm
    trzyma się mocno.
    Szkoda, że go w kinach już nie ma, przy biletach po 28 zł/os. przestaliśmy chodzić.
    W jakim europejskim mieście cena biletu do kina równa się 10 (dziesięciu) biletom na
    metro??

    -----

  • 134. Data: 2011-05-01 00:12:10
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    O q...a, a ja z Wwy do Szklarskiej na narty jeździłem ;-)

    -----

    | Zniknal juz moj ulubiony przyklad - Wroclaw - Szklarska Poreba, ale PKP kontynuuje
    chlubne tradycje.

  • 135. Data: 2011-05-01 12:25:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Ale rozejrzales sie ile bylo pojazdow, pieszych i latarnii w okolicy ?
    Bo tu chodzi o sytuacje gdy zaszura, zapiszczy, wjedziesz w latarnie,
    maluch odjedzie, a ty zostaniesz z wrakiem do naprawy.

    Co i tak nalezy sie cieszyc, bo mogles przy okazji inwalida zostac bez
    odszkodowania, albo latarnia sie zlamie, w przystanek trafi, czlowieka
    zabije, i kto jest winny ? Ty.