  • 11. Data: 2017-08-14 20:28:24
    Temat: Re: Warszawa - Armii Krajowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:omsnse$qg9$3...@n...news.atman.pl...
    W dniu 14.08.2017 o 19:18, J.F. pisze:

    >Ona na tym odcinku nazywa się S7/S8. A gogel sie myli i S7 nie skręca
    >w Prymasa Tysiąclecia tylko idzie Obrońców Grodna.
    >https://www.google.pl/maps/@52.2051816,20.8483841,8
    6a,35y,189.1h,45.03t/data=!3m1!1e3?hl=pl

    No i problemu nie ma - same S-ki :-)

    Patrze na pozniejszy kawalek, aleja POW ... S2/S7/S8 :-)

    No no, widok jak w Ameryce - cztery jezdnie obok siebie.

    Ale na znaki trzeba patrzec, bo ciekaw jestem ktora nawigacja sobie
    poradzi - S2 z S7/8 sie rozdzielaja pare km przed wlasciwym
    skrzyzowaniem.

    Zaraz ... a jaki pikietaz ? Km ktorej drogi na slupkach wypisane w
    takim laczeniu ? :-)

    >Dla odmiany odcinek o który pytał predpisca to nie Prymasa
    >Tysiaclecia tylko Armii Krajowej. Całość potocznie nazywana trasą
    >toruńską, choć nic z Toruniem nie ma wspólnego bo powadzi do Marek a
    >potem Białegostoku:) Wcześniej był w użyciu MOst Grota, ale odkąd
    >otwarto północy (czyli Skłodowskiej) i przerobiono to na eskę, to
    >jakoś nazwa straciła na znaczeniu. Także wszystko to popieprzone.

    >Należy dodać, że część tej S8 nie jest żadną eską, tylko zwykłą

    Zaraz, jesli S8, to eska ! :-)

    >obwodnicą wewnątrzmiejską z buspasami, a cała obwodnica jest jedyną
    >mi znaną obwodnicą z ograniczeniem ruchu ciężarówek;)

    W jakim sensie ? Jedzie ciezarowka gdzies z Suwalk, DK/S8, i nagle nie
    moze ?

    J.

  • 12. Data: 2017-08-14 20:45:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Aug 2017 20:28:24 +0200, w
    <5991ebc9$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale na znaki trzeba patrzec, bo ciekaw jestem ktora nawigacja sobie
    > poradzi - S2 z S7/8 sie rozdzielaja pare km przed wlasciwym
    > skrzyzowaniem.

    To generalnie nie problem -- komunikat masz wcześniej, wiesz jak się ustawić.
    Jego wyprzedzenie też zależy od twojej prędkości.

  • 13. Data: 2017-08-14 20:59:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2017 o 20:28, J.F. pisze:

    > Ale na znaki trzeba patrzec, bo ciekaw jestem ktora nawigacja sobie
    > poradzi - S2 z S7/8 sie rozdzielaja pare km przed wlasciwym skrzyzowaniem.

    Jeszcze ciekawszy jest ten totem.
    https://www.google.pl/maps/@52.1815697,20.8808742,3a
    ,45.3y,130.74h,88.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUPRfXy2OSD
    BbO9kur8UOPg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Obecnie urósł do rozmiarów klasycznego totemu:
    http://r-scale-a9.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-con
    tent/m/p2/i/a9eb812238f753132652ae09963a05e9/0c4f55c
    2-fccf-11e1-89e1-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&
    srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=
    1024&dsth=768

    Oznacza on, że jeśli jesteś ciężarówką, to masz się cofnąć 300 metrów i
    jednak pojechać w lewo;)

    > Zaraz, jesli S8, to eska ! :-)

    Tylko z nazwy. między końcem tuneli a Powązkowską nic się nie zmieniło.

    > W jakim sensie ? Jedzie ciezarowka gdzies z Suwalk, DK/S8, i nagle nie
    > moze ?

    Może tylko musi poczekać do 10. Od 9 na pasach awaryjnych stoi mnóstwo
    "popsutych" tirów, które naprawiają się o 9.59;)

    Shrek

  • 14. Data: 2017-08-14 21:49:26
    Temat: [OT] Re: Warszawa - Armii Krajowej
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 19:50, Shrek pisze:

    > Całość potocznie nazywana trasą toruńską, choć nic
    > z Toruniem nie ma wspólnego bo powadzi do Marek a potem Białegostoku:)

    W Warszawie wiele ulic nie ma nic wspólnego z miejscowościami i
    państwami, których nazwy noszą.
    Między innymi niewielka ulica Toruńska na Bródnie, która została
    rozbudowana i przedłużona aż do Marek.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 15. Data: 2017-08-15 10:49:55
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 14.08.2017 o 20:59, Shrek pisze:
    > Obecnie urósł do rozmiarów klasycznego totemu:

    Nie, obecnie (po przebudowie przystanków) od tunelu nie ma obostrzeń,
    chociaż od mostu zostały (pon-pt 7-10 i 14-18 czy jakoś tak, nie dotyczy
    jednośladów).

    --
    Alf/red/

  • 16. Data: 2017-08-15 14:32:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2017 o 10:49, Alf/red/ pisze:

    > Nie, obecnie (po przebudowie przystanków) od tunelu nie ma obostrzeń,
    > chociaż od mostu zostały (pon-pt 7-10 i 14-18 czy jakoś tak, nie dotyczy
    > jednośladów).

    Więc klasyczny totem przestał być klasyczny - teraz klasyczny stoi na
    obwodnicy;)

    Shrek