  • 1. Data: 2010-06-25 15:27:19
    Temat: auto asistance na europe - pzu autopomoc ?
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Witam
    Jade w pon do Chorwacji. Jak zwykle w ostratniej chwili pomyslalem o
    assistance dla autka.
    Mam tylko oc i w towarzystwie w ktorym jest uvbezpieczone auto nie mam
    mozliwosci wykupienia samego assistance.
    Znalazlem cos takiego jak "PZU autopomoc wariant super"
    jesli nie mam u nich OC ani AC kosztuje toto 260zl na rok i dziala na cala
    europe.
    Korzystal ktos albo macie jakas alternatywe ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-25 16:09:00
    Temat: Re: auto asistance na europe - pzu autopomoc ?
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    PanAdol pisze:
> [...]
    > europe.
    > Korzystal ktos albo macie jakas alternatywe ?

    Spróbuj www.starter24.pl
    Też się akurat przymierzam do takiego assistance.

    Pozdro
    Marek

  • 3. Data: 2010-06-25 16:34:08
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Spróbuj www.starter24.pl
    > Też się akurat przymierzam do takiego assistance.

    Dzieki za namiar. wyglada fajnie cenowo. szkoda tylko ze nie mozna sie do
    nich dodzwonic :-))
    Znalazlem jeszcze w warcie :
    na 2 tyg na europe nazywa sie to podroznik - kosztuje 45zl
    na rok odpowiednik 200