  • 21. Data: 2017-08-18 16:21:57
    Temat: Re: Warto zainwestować w lepszą kamerkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Fri, 18 Aug 2017 12:00:17 +0200, w
    <5996bf94$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    >Rzeczony film temu przeczy :)

    No to trzeba jeszcze wiekszy odstep :-)

    >Dlatego lubię mieć pustą drogę przed sobą, ale w tłoku to lubię mieć
    >jadący
    >zderzak przed sobą.

    Mialem kiedys podobna sytuacje, tylko w poslizg wpadl ten przede mna.

    I tak sobie pomyslalem - a gdyby nie zdazyl zjechac i doszlo do
    czolowki ?
    To gdzie by go odbilo ?

    Za maly odstep, oj za maly :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-08-18 17:50:06
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 18 Aug 2017 12:00:17 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo Niemcy nie potrafia wyprzedzac. Nie ma sie co dziwic, bo na
    >autostradzie sie czlowiek tego nie nauczy.

    Ale po co mam wyprzedzać, skoro wszystko jedzie 100/100? A w Polsce
    musisz wyprzedzać, bo jadąc nawet te 100/90 zawsze znajdzie się taki,
    co będzie jechał 75 kmh.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2017-08-18 18:35:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale po co mam wyprzedzać, skoro wszystko jedzie 100/100?

    IMO - te 100/100 to jakis wyjatek.
    Jakby tak fajnie bylo, to po co by stali w korkach na autostradach.

    J.

  • 24. Data: 2017-08-18 18:38:53
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 18 Aug 2017 18:35:44 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jakby tak fajnie bylo, to po co by stali w korkach na autostradach.

    Jeździłem po niemieckich landówkach (czy jak oni je tam zwą) i tam
    IMHO jest pusto. Tak więc to 100/100 jest przeważnie realne.
    Oczywiście nie w okolicach dużych miast.

  • 25. Data: 2017-08-18 19:48:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-08-2017 o 18:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...

    > IMO - te 100/100 to jakis wyjatek.

    Nic podobnego - na krajówkach to standard.

    > Jakby tak fajnie bylo, to po co by stali w korkach na autostradach.

    Żeby pojechać szybciej?
    Bo to 100/100 to masz poza zabudowanym, a zabudowany jest co chwilę i
    wtedy masz 50/50.

  • 26. Data: 2017-08-18 20:29:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nic podobnego - na krajówkach to standard.

    >Żeby pojechać szybciej?
    >Bo to 100/100 to masz poza zabudowanym, a zabudowany jest co chwilę i
    >wtedy masz 50/50.

    czyli 100/100 przeplatane z 50/50, taki standard.

    I w rezultacie wychodzi tyle, ze oplaca sie pol godziny postac w korku
    :-)

    J.

  • 27. Data: 2017-08-18 20:41:14
    Od: p...@g...com

    50m to na autostradzie a tam wychodzą z ograniczenia 40 km/h. Dziś nagrałem trochę
    materiału FHD na sportowej i g1wh jutro 4k a później lepszy obiektyw i to samo.
    Ciekawe jestem co wyjdzie.

  • 28. Data: 2017-08-19 10:13:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 15.08.2017 o 19:18, t-1 pisze:
> [...]
    rowca-szuka-sprawcy-groznego-wypadku-rannych-9-osob/

    > A nie mógł uciec w prawo, bo była ciągła linia?

    To był sarkazm, czy wymyśliłeś to po kilkukrotnym obejrzeniu filmiku w
    zwolnionym tempie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2017-08-24 13:26:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Do czesci policja ma dostep. Nie ma bezposredniego dostepu do nagran
    >prywatnych.
    >Ale przez apel moze miec, na dodatek moze dostac po selekcji.
    >Przy powaznych zdarzeniach z ofiarami albo duzymi stratami znajda
    >sprawce bardzo szybko.

    Albo i nie. Choc we Wroclawiu kiedys rzekomo znalezli, korzystajac
    tylko z kilku kamer monitoringu miejskiego kiepskiej jakosci.

    >Mylna jest informacja ze ktos szuka sprawcy. Co by nie robil to i tak
    >znajdzie go policja, farta ze go aurat spotka nie biore pod uwage.
    >Jesli ktos odczyta numery to nic mu to nie da bo urzad od numerow nie
    >da danych osoby do ktorej nalezy samochod o tych numerach.

    Ale wtedy policja ruszy d* i pojdzie za tymi numerami.

    J.

  • 30. Data: 2017-08-24 18:55:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    >danych osoby do ktorej nalezy samochod o tych numerach.

    Ale wtedy policja ruszy d* i pojdzie za tymi numerami.
    ---
    Oni w miarę możliwości nie przyjmują zgłoszeń