  • 11. Data: 2017-08-16 23:59:52
    Temat: Re: Warto zainwestować w lepszą kamerkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Kazdy samochod wyjezdzajacyi wiezdzajacy do wiekszego miasta jest
    >fotografowany.

    Troche bym polemizowal, bo pewnie nie wszedzie.

    >W miastach caly czas na biezaco monitoring dziala.

    Tez nie wszedzie.

    A skoro nie znasz numerow, to ten monitoring hen daleko w miescie moze
    nie pomoc, bo co - aresztowac wszystkie czerwone renaulty ?

    Bardziej by sie przydal Viatoll, ale tam go nie ma ...

    >Do tego autobusy, autokary, ciezarowki, tramwaje, dostawczaki,
    >samochody osobowe maja kamerki.

    Tylko policja nie ma do nich dostepu. Ani ludzi, zeby przejrzec, gdyby
    miala.

    W kazdym badz razie na razie ciagle szuka, wiec przeceniasz
    mozliwosci, albo checi :-)

    Ale moze im obywatele pomoga ...

    J.

  • 12. Data: 2017-08-17 20:33:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 23:19, r...@k...pl pisze:
    > http://www.starosadeckie.info/z-ostatniej-chwili/kie
    rowca-szuka-sprawcy-groznego-wypadku-rannych-9-osob/

    > Albo też trzymać mniejszy odstęp...

    Lepsza by nic nie dała, ten czerwony był za daleko.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2017-08-17 23:39:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do czesci policja ma dostep. Nie ma bezposredniego dostepu do nagran prywatnych. Ale
    przez apel moze miec, na dodatek moze dostac po selekcji. Przy powaznych zdarzeniach
    z ofiarami albo duzymi stratami znajda sprawce bardzo szybko. Mylna jest informacja
    ze ktos szuka sprawcy. Co by nie robil to i tak znajdzie go policja, farta ze go
    aurat spotka nie biore pod uwage. Jesli ktos odczyta numery to nic mu to nie da bo
    urzad od numerow nie da danych osoby do ktorej nalezy samochod o tych numerach.

  • 14. Data: 2017-08-18 00:08:34
    Temat: Warto zainwestować w lepszą kamerkę
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie warto. W przypadku zdarzenia kamerka ma dzialanie psychologiczne. Atrapa zadziala
    tak samo jak najlepsza. Jesli jestesmy poszkodowani i sprawca jest znany to nie
    zaryzykuje mowienia nieprawdy jesli wie ze zostal nagrany. Znam kogos komu nie
    wlaczona kamerka uratowala dupe. Nadzial sie na ustawke. Ten co byl winy mial za
    swiadka pasazera i "przypadkowego" pieszego. Przyjechala policja, przepytala tamtych
    i wolaja znajomego. A on na wydre glosno pyta czy przyniesc kamere i sie bierze za
    odczepianie kamerki. Chwila moment i sprawca sie przyznaje. Swiadkowie mowia ze tak
    do konca nie sa pewni. Dalszy ciag byl bo mowil ze go wolali na posterunek i pytali o
    rozne rzeczy w tym najmniej o wypadek.

  • 15. Data: 2017-08-18 11:14:15
    Od: p...@g...com

    alez oczywiscie ze warto:
    Sprawca uciekł z miejsca wypadku. Jest w tej chwili poszukiwany przez miejscową
    policję, niestety przez jakość nagrania jest ono utrudnione.
    a wystarczylo miec g1wh i podjechac troche blizej zeby koles mial pozamiatane

    pytanie brzmi raczej kombinowac z lepszym obiektywem do g1wh czy moze sprobowac z
    sportowa 4k ?

  • 16. Data: 2017-08-18 11:22:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >pozamiatane

    >pytanie brzmi raczej kombinowac z lepszym obiektywem do g1wh czy moze

    I do kazdego bedziesz blizej podjezdzal ?

    Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy
    2x dalej.

    J.

  • 17. Data: 2017-08-18 11:30:57
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 11:22:48 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > I do kazdego bedziesz blizej podjezdzal ?
    >
    > Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy

    Ale jak sie jedzie w peletonie to jednak rejestracje w dzien widac dosyc dobrze z
    standardowej odleglosci. A odstęp jednak fluktuuje więc jest spora szansa ze bylo by
    widac.

    Ale i w druga strone, jakby trzymac sie za tym lolkiem bliżej to nie byla by
    potrzebna, przynajmniej dla tego co ja miał...

  • 18. Data: 2017-08-18 11:37:34
    Od: p...@g...com

    --I do kazdego bedziesz blizej podjezdzal ?

    poza terenem zabudowanym widac roznica miedzy tym jak jezdza Polacy a jak Niemcy,
    pierwszy raz widzialem to chyba w 97r miedzy wioskami M-V przemieszczaly sie kolumny
    aut w jednakowych odstepach, sprawnie z predkoscia ~100 km/h w Polsce kiedy jedzie 5
    aut wyglada to tak 120/80/100/95/130 no I zaczyna sie wyprzedzanie z przy czym
    zwyciezca hebluje w najblizszej wiosce bo juz jest w domu :-)

    --Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy
    2x dalej.

    te 2x juz moze wystarczyc choc trzeba przyznac ze tu warunki byly kiepskie

  • 19. Data: 2017-08-18 12:00:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >120/80/100/95/130 no I zaczyna sie wyprzedzanie z przy czym zwyciezca
    >hebluje w najblizszej wiosce bo juz jest w domu :-)

    Bo Niemcy nie potrafia wyprzedzac. Nie ma sie co dziwic, bo na
    autostradzie sie czlowiek tego nie nauczy.

    A z predkoscia - u nich tez sa traktory, zaladowane ciezarowki,
    ostrozni kierowcy, oraz np rowery.

    >--Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej.
    >Powiedzmy 2x dalej.
    >te 2x juz moze wystarczyc choc trzeba przyznac ze tu warunki byly
    >kiepskie

    Kamera w odleglosci 50m ma szerokosc pola widzenia powiedzmy tez 50m.
    1.25 cm na piksel 4k. I juz numerow nie odczytasz.

    A to w sam raz bezpieczna odleglosc i nie ma sie co zblizac bardziej.

    J.

  • 20. Data: 2017-08-18 14:35:15

    Fri, 18 Aug 2017 12:00:17 +0200, w
    <5996bf94$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Kamera w odleglosci 50m ma szerokosc pola widzenia powiedzmy tez 50m.
    > 1.25 cm na piksel 4k. I juz numerow nie odczytasz.
    >
    > A to w sam raz bezpieczna odleglosc i nie ma sie co zblizac bardziej.

    Rzeczony film temu przeczy :)
    Dlatego lubię mieć pustą drogę przed sobą, ale w tłoku to lubię mieć jadący
    zderzak przed sobą.