  • 1. Data: 2009-05-10 12:02:11
    Temat: Wasze opinie o myszce Microsoft 6000v2
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    Po wielu latach użytkowania posłuszeństwa odmówiła mi myszka Microsoft
    IntelliMouse Explorer 2.0. Zdążyłem się już przyzwyczaić do kształtu,
    przycisków i bardzo funkcjonalnego oprogramowania.
    Przeszukując oferty nie widzę nic ciekawego oprócz myszki wymienionej w
    temacie i myszki Microsoft Explorer.
    Interesują mnie odpowiedzi na poniższe pytania:
    Czy możecie podzielić się wrażeniami z użytkowania tych myszek?
    Czy Microsoft Explorer posiada rolkę przechylaną na boki (według opisu ze
    strony nie posiada, ale jak weźmie się porównanie z 6000v2 to już nie jest
    to oczywiste)?
    Ile wytrzymują baterie?
    Czy lakier jest odporny na ścieranie?

    Niesamowicie przypadła mi do gustu myszka Microsoft X8, ale ta cena :-(

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2009-05-10 13:20:51
    Temat: Re: Wasze opinie o myszce Microsoft 6000v2
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Czeresniak" napisał:

    > Po wielu latach użytkowania posłuszeństwa odmówiła mi myszka [...]
    > Niesamowicie przypadła mi do gustu myszka Microsoft X8, ale ta cena :-(

    No daj spokój, przecież to inwestycja na "wiele lat użytkowania" ;-)
    Lepiej się szarpnąć raz i cieszyć nabytkiem długo, niż ścibolić i potem
    kląć. Przecież mysza to niemal dodatkowy organ u współczesnego człowieka,
    strach pomyśleć jak potoczy się dalsza ewolucja ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2009-05-10 14:31:56
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > No daj spokój, przecież to inwestycja na "wiele lat użytkowania" ;-)
    > Lepiej się szarpnąć raz i cieszyć nabytkiem długo, niż ścibolić i potem
    > kląć. [...]

    Jak żona wróci z pracy to jej pokarzę Twoją odpowiedź :-)
    Jak mi nie urwie głowy to będzie oznaczało, że akceptuje mój zakup i że
    wiszę Tobie browara :-D

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2009-05-10 15:38:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Czeresniak" napisał:

    > Jak żona wróci z pracy to jej pokarzę Twoją odpowiedź :-)
    > Jak mi nie urwie głowy to będzie oznaczało, że akceptuje mój zakup

    Niedopasowana (czytaj: kazda inna niż MS X8) myszka powoduje zwyrodnienie
    nadgarstka, co w rezultacie uniemożliwia prawidłowe wykonywanie niektórych
    czynności, jak np. wywiercenie otworów pod tę cholerną półkę w kuchni. A
    wszak nie chciałabyś, kochanie, żeby wisiała krzywo? ;->
    (standardową odpowiedź "a u Kiełbasińskiej jakoś wywierciłeś prosto" zbijamy
    równie standardowym argumentem, że "Kiełbasińska nie pożałowałaby mi myszki"
    ;->)

    JoteR
    (po wywierceniu 3 dziur w suficie pod, za przeproszeniem, plafona. W zamian
    jestem nowe głośniki do przodu, gdyż w starych niewygodnie umieszczone
    pokrętło powoduje, jak wiadomo, zwyrodnienie nadgarstka, a jeszcze został
    drugi plafon do powieszenia)

  • 5. Data: 2009-05-10 15:40:37
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > umieszczone pokrętło powoduje, jak wiadomo, zwyrodnienie nadgarstka, a
    > jeszcze został drugi plafon do powieszenia)

    LOL ;D

  • 6. Data: 2009-05-10 15:43:53
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > [...] pokarzę [...] :-)

    Przepraszam za to Wasze oczy :-)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 7. Data: 2009-05-12 16:34:30
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Czeresniak zapodal(a):

    > Przepraszam za to Wasze oczy :-)

    e tam, jak żona się nie zgodzi to możesz ją pokarać ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut