  • 11. Data: 2019-07-23 05:16:41
    Temat: Re: Wideobramofon
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 22.07.2019 o 08:34, tomekp pisze:

    > Moze zamiast 7812 wstaw 5 połaczonych szeregowo diod prostownicznych

    Chyba najlepszy pomysł, albo oddzielny zasilacz na 12V, ale to będzie
    trzeci w zestawie.

  • 12. Data: 2019-07-23 05:18:58
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > A czy to zasilanie 15V ma faktycznie stałe 15V cały czas?

    Przy furtce po spadkach na kablach jest 14,7V, ale zasilanie do 7812
    biorę zaraz po zasilaczu. Zmierzę napięcie na wejściu 7812.

  • 13. Data: 2019-07-23 05:26:14
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Wizualnie tak to wygląda, tak. Ale czy sianie nie może być skutkiem
    > kiepskiego zasilania, np. dlatego że czytnik w kółko się resetuje?

    Czytnik nie resetuje się. Działa idealnie. Każdy reset zgłaszałby
    piknięciem. Najlepszy efekt dało dołożenie elektrolita na wyjściu 7812.
    Pomogło tak na 90%. Z zasilacza jeszcze pobierane jest napięcie na 2
    panele wewnętrzne. Wydajność prądowa chyba nie ma znaczenia, bo dzieje
    się tak samo jak uruchomię jeden z paneli wewnętrznych, nawet ten
    najmniejszy 4,3 cala, która na pewno nie bierze tyle prądu co
    podświetlenie 7 cali. Rozważę dołożenie trzeciego niezależnego zasilacza.

  • 14. Data: 2019-07-23 05:30:16
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 22.07.2019 o 19:24, Mirek pisze:

    > Gdzie masz ten zasilacz 15V - przy furtce czy kablem idzie z domu?
    > Problemem może być prąd przez masę video.

    Idzie z domu, W piwnicy jest skrzynka. Potem z 8 metrów do furtki. Jako
    masa 2 kable ze skrętki. Ale bez dołączonego czytnika RFID obraz jest
    idealny.

  • 15. Data: 2019-07-23 19:32:38
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 23.07.2019 05:30, Jingiel wrote:

    > Idzie z domu, W piwnicy jest skrzynka. Potem z 8 metrów do furtki. Jako
    > masa 2 kable ze skrętki. Ale bez dołączonego czytnika RFID obraz jest
    > idealny.

    To normalne - nie ma go co zakłócać.
    Próbowałeś faktycznie zasilać z osobnego zasilacza i jest OK?
    Bo jeżeli masy idą razem to i tak mogą być zakłócenia.

    --
    Mirek.

  • 16. Data: 2019-07-24 07:16:11
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 19:32, Mirek pisze:
> [...]
    Skoro masa idzie dwoma skrętkami to może rozdziel te masy osobno dla
    czytnika i kamerki