  • 21. Data: 2010-06-19 22:44:48
    Temat: Re: Wiekowe Espero, oddać czy sprzedać.?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Wersja Demo pisze:

    > Nie wyrejestrował bo nie miał szans na coś takiego bez układów z "uprawnionym
    warsztatem".

    > Jedyne co mógł zrobić to wypowiedzieć OC i dalej go
    > nie płacić. Ale w tym momencie wyjazd tym na ulicę grozi dosłownie
    > tysiącami kary. Nawet jak go wypchasz za brame :))))

    Doslownie tysiacami ... dwoma.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 22. Data: 2010-06-21 06:53:03
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Przemek V napisał:
    > Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    > w wiadomości news:hvfm1f$bmm$1@news.onet.pl...

    > Prawie jak w Jaworznie ;)
    Hehe, mowisz o tym rondzie co ma najdluzsza nazwe w PL :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 23. Data: 2010-06-21 20:14:51
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hvmr51$6nu$1@news.onet.pl...

    > Hehe, mowisz o tym rondzie co ma najdluzsza nazwe w PL :-)

    Jak się wjeżdża od strony Katowic. Chyba półturbinowe - tylko po tej stronie
    dla wjeżdżających do miasta, ale może już zapomniałem.