  • 1. Data: 2010-06-18 07:50:18
    Temat: Wiekowe Espero, oddać czy sprzedać.?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Mamy w rodzinie Espero, od nowości. Przez ostatnie
    6 lat woziło mamę po zakupy. Wcześniej zwiedziło kawał Polski
    i świata. Teraz ma jakieś 200 tys km, co zaowocowało
    stanem okołoruinalnym. Na początku roku autko zastrajkowało podczas
    mrozu, od tego czasu nie jeżdziło. Teraz odpala z jakimś stukotem. Autko
    brat wyrejestrował ZTCP.

    Nie chcemy szukać jelenia, raczej kogoś kto się zna i kupi lub zabierze
    ten samochód dla kilku części. Wciskanie go nieświadomemu nie wchodzi w grę.

    Oddanie na złom jest ostatecznością, ze względu na konieczność
    szukania lawety i jednak pewien aspekt sentymentalny.

    Jakieś propozycje?

    Kontakt do mnie seco maupa tlen pl

    Pozdrawiam

    Seco

  • 2. Data: 2010-06-18 07:57:58
    Temat: Re: Wiekowe Espero, oddać czy sprzedać.?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie mogl wyrejestrowac - musisz go dac zlomiarza (afair to sami przyjada po
    niego) i wtedy on wystawi ci kwit ze zezlomowales legalnie, wtedy bedziesz
    mogl wyrejestrowac. innej drogi nie ma.

  • 3. Data: 2010-06-18 08:00:02
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Michał Gut napisał:
    > nie mogl wyrejestrowac - musisz go dac zlomiarza (afair to sami przyjada
    > po niego) i wtedy on wystawi ci kwit ze zezlomowales legalnie, wtedy
    > bedziesz mogl wyrejestrowac. innej drogi nie ma.
    Jak nie ma innej drogi jak jest - wystarczy pojezdzic po jakims rondzie kilka razy i
    sponsor sie
    znajdzie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-06-18 08:04:38
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:hvf1ev$cd9$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Oddanie na złom jest ostatecznością, ze względu na konieczność
    > szukania lawety i jednak pewien aspekt sentymentalny.

    Wejdz na http://www.espero.of.pl/
    Na pewno zynajdzie sie rada na zagospodarowanie esperynki.

  • 5. Data: 2010-06-18 08:13:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jun 2010 07:50:18 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    >Autko brat wyrejestrował ZTCP.

    Nie ma takiej mozliwosci. Chyba ze poza Polska.

    A jesli ma to znaczyc "przestal placic OC" .. no to macie klopot :-)

> [...]
    >Oddanie na złom jest ostatecznością, ze względu na konieczność
    >szukania lawety i jednak pewien aspekt sentymentalny.

    Mina jeszcze dwa lata i co wam zostanie z sentymentow ?

    Zlomiarzy co to sami przyjada po auto jest pelno.
    Ale niekoniecznie beda chcieli cokolwiek zaplacic.

    J.

  • 6. Data: 2010-06-18 09:05:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    Wciskanie go nieświadomemu nie wchodzi w grę.

    To się chwali, odnośnie auta jak mogłeś je wyrejestrować nie złomując?
    No chyba, ze sprzedałeś na fikcyjną osobę. Generalnie wystaw go na
    allegro na pewno się ktoś znajdzie. Dziwne trochę, że auto z tak
    niewielkim przebiegiem jest w stanie agonalnym :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-06-18 10:05:44
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jak nie ma innej drogi jak jest - wystarczy pojezdzic po jakims rondzie
    > kilka razy i sponsor sie znajdzie :-)

    hheh:) no tak tez mozna, ale trzeba znalezc solidne rondo do tego:)

  • 8. Data: 2010-06-18 10:06:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    sie nie naprawia sie nie jezdzi

  • 9. Data: 2010-06-18 11:04:15
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvf950$hor$1@portraits.wsisiz.edu.pl
    ! Pewnie kiero jakis, ten Michał Gut . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > hheh:) no tak tez mozna, ale trzeba znalezc solidne rondo do tego:)

    Babka, Starzynskiego jak znalazl ;-)
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 10. Data: 2010-06-18 13:10:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Babka, Starzynskiego jak znalazl ;-)

    a nie poprawiali pasow na babce przypadkiem? jest po staremu?