  • 1. Data: 2010-06-17 13:33:01
    Temat: dziwne dławienie na benzynie (objawy w poscie), dodatek do paliwa oczyszczający wtryskiwacze, jaki?
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    Witam,
    mam opla astre na gazie. na benzynie mi go lekko dławi, szczegolnie
    podczas przyspieszania - nie chodzi płynnie. Jakby na ulamki sekund
    brakowalo, na gazie ok. jakby bylo za male cisnienie paliwa.
    Nie wiem jak sprawdzic pompe, wiec na poczatek chcialbym przeczyscic
    wstryskiwacze. jaki srodek jakiej firmy polcacie?
    Co moze powodowac takie dlawienie??
    odrzuccie to co napewno odpada:
    silniczek krokowy
    pompa paliwa
    zabrudzone filtry paliwa powietrza
    Pozdrawiam,
    piotr

  • 2. Data: 2010-06-17 13:38:13
    Od: "Fenio" <n...@m...pl>

    PiotrMDC wrote:
> [...]
    > podczas przyspieszania - nie chodzi płynnie. Jakby na ulamki sekund
    > brakowalo, na gazie ok. jakby bylo za male cisnienie paliwa.

    Np. brak emulacji lub zła emulacja sondy lambda przy pracy na lpg.

  • 3. Data: 2010-06-17 13:40:11
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > mam opla astre na gazie. na benzynie mi go lekko dławi, szczegolnie
    > podczas przyspieszania - nie chodzi płynnie.

    fajnie tylko nie napisałeś która generacja Astry, z jakim silnikiem, jaka
    instalacja,

    brat

  • 4. Data: 2010-06-17 13:40:40
    Od: Tomasz Tybusz <t...@j...pl>

    W dniu 2010-06-17 13:33, PiotrMDC pisze:
> [...]
    > Nie wiem jak sprawdzic pompe, wiec na poczatek chcialbym przeczyscic
    > wstryskiwacze. jaki srodek jakiej firmy polcacie?

    Resetowałeś kompa? Odpiąć klemę na przynajmniej 15 minut. Później
    odpalić na benzynie i pojeździć na niej.

  • 5. Data: 2010-06-17 14:00:54
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie wiem jak sprawdzic pompe, wiec na poczatek chcialbym przeczyscic
    > wstryskiwacze. jaki srodek jakiej firmy polcacie?

    A czy czasem jak pada deszcz nie jest gorzej? Ja stawiam na powietrze.
    Mam w passacie podobne objawy, z tym, że u mnie nasila się to jak jest
    wysoka wilgotność powietrza i nawet na gazie potrafi go przydławić, stąd
    wnioskuję, że łapie gdzieś lewe.
    Warsztaty sprawdziły już wszystko łącznie z sondą, silnikiem krokowym,
    który tak naprawdę nie jest silnikiem krokowym ale tak go nazywają.

    Kiedyś znalazłem jedną rurkę, która spadła z nałożyłem ją na miejsce i
    samochód chodził równo, po kilku km znów spadła i znów samochód nie
    szedł jak powinien na benzynie (na gazie chodził jak trzeba) pojechałem
    do warsztatu by mi to zrobili, a oni wyrzucili ten kawałek rurki (w
    kształcie litery L połączonej do przepustnicy powietrza <chyba tak się
    to nazywa - zaraz tam gdzie dochodzi linka gazu> i z drugiej strony
    wężykiem do KJ Tronika) i podłączyli za pomocą kawałka gumowego wężyka.
    Podłączenie to nic nie dało. Przypuszczam, że chodzi tam o ciśnienie
    więc przekrój rurki może mieć znaczenie.

    Byłem w serwisie za tą rurką ale nie mogłem tego za cholerę znaleźć na
    żadnym rysunku. Znalazłem jedną, okazało się, że to jednak nie to,
    miałem na szrocie kupić - byłem kilka razy ale mój silnik nie jest
    popularny dohc 2l 16v, w sumie sprawę odpuściłem bo na gazie idzie
    dobrze, a na benzynie uciążliwe jest tylko kiedy jest bardzo wilgotno. Z
    odpalaniem i pracą na wolnych obrotach nie ma problemu.

    Ariusz

  • 6. Data: 2010-06-17 21:12:06
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-17 13:38, Fenio pisze:

    > Np. brak emulacji lub zła emulacja sondy lambda przy pracy na lpg.

    Jeśli na LPG jest OK to zła emulacja sondy na LPG miałaby wpływ? Eee...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2010-06-17 21:32:21
    Od: "Fenio" <n...@m...pl>

    LEPEK wrote:
    > Jeśli na LPG jest OK to zła emulacja sondy na LPG miałaby wpływ?
    > Eee...

    Nie miała by wpływu.

  • 8. Data: 2010-06-18 01:55:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > a na benzynie uciążliwe jest tylko kiedy jest bardzo wilgotno.

    Kable WN i świece kiedy sprawdzałeś/wymieniałeś?

  • 9. Data: 2010-06-18 08:17:50
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-18 01:55, Pszemol pisze:
    > "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Kable WN i świece kiedy sprawdzałeś/wymieniałeś?

    2 razy

    Nie wiem czemu wszyscy mechanicy zakładają wszystko tylko nie lewe
    powietrze.

    Ariusz

  • 10. Data: 2010-06-18 09:07:08
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    LEPEK pisze:
    > Jeśli na LPG jest OK to zła emulacja sondy na LPG miałaby wpływ? Eee...
    ,

    Tak miałaby bo wpływ, sam się o tym kiedyś przekonałem.

    --
    krzysiek82