  • 21. Data: 2013-02-06 20:41:09
    Temat: Re: Większy akumulator
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-06 17:51, szufla pisze:

    > Za 3 lata to nie widomo czy on bedzie tym autem jezdzil to raz,
    No nie wiadomo, ale jak gość chce kupić NOWY akumulator a nie szuka
    jakiegoś z demobilu za 40 zł, żeby dojeździć do lata to pewnie nie chce
    się z autem rozstawać. Nie nasz biznes zresztą

    a dwa to
    > wcale nie jest pewne, ze drozszy 60ah wczesniej mu nie padnie z innych
    > przyczyn bo np kupi taki co plynal z tajwanu rok czasu nieladowany albo
    > zrobi sie wczesniej zwarcie.
    A ten mniejszy nie płynął z Tajwanu? Gdzie tu logika?

    > Ryzyko niedoladowania mu nie grozi jak nie bedzie co 5 min auta odpalal,
    > niezaleznie od pojemnosci.
    Nadal twierdzę, że lepszy (trochę) większy.
    Jacek

  • 22. Data: 2013-02-06 20:49:30
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Wed, 06 Feb 2013 20:27:26 +0100, DoQ <d...@g...com> wrote:
    > O masz, przewierć w nim dziury i będziesz miał możliwość dolania.

    Ale przed końcem gwarancji czy po?

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 23. Data: 2013-02-06 20:52:59
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-06 20:49, Tadzik pisze:
    > Ale przed końcem gwarancji czy po?

    Oczywiście przed, przecież może powiedzieć że to dla dobra akumulatora.

    Pozdr.

  • 24. Data: 2013-02-06 20:54:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ale przed końcem gwarancji czy po?

    A jaka to ma znaczenie? Chodziło o "możliwość".

  • 25. Data: 2013-02-06 20:57:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 06 Feb 2013 20:27:26 +0100, DoQ <d...@g...com> wrote:

    >Da się.

    No ba. Polak potrafi :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2013-02-06 21:17:28
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-06 20:57, jerzu pisze:
    > No ba. Polak potrafi :)

    TO pewnie by do niego nasikał ;)

    Pozdr.

  • 27. Data: 2013-02-06 22:34:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 21:17:28 +0100, DoQ napisał(a):

    > TO pewnie by do niego nasikał ;)

    A sprawdzales czy mocznik nie ma jakiejs zbawiennej roli w akumulatorze ?
    :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-02-06 22:36:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 20:23:12 +0100, szufla napisał(a):

    > Nie ciagna wilgoci.
    > Kanaly labiryntowe albo z zaworem czyli VLRA.

    Samochodowe chyba nie maja zaworkow.

    J.

  • 29. Data: 2013-02-07 00:46:09
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Marek wrote:

    > Mam pytanie, czy mogę dać tej Fabii akumulator o większej pojemności
    > 60Ah?

    Po cholerę?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2013-02-07 00:47:06
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Jacek wrote:

    > Możesz dać 60 Ah. Te dodatkowe 16 Ah na pewno nie przydadzą się teraz,
    > ale za 3 lata, jak aku będzie miał 25% pojemności odczujesz różnicę
    > pomiędzy 11 a 15 Ah. Przy takiej pojemności nie będzie też ryzyka
    > niedoładowania. Jacek

    Ja bym kupił od razu 100 Ah, co prawda nie przyda się teraz, ani za trzy
    lata, ale za dziesięć już tak! Oszczędny płaci dwa razy!

    --
    ss??q s? ??u??ou??