  • 1. Data: 2013-02-05 19:41:24
    Temat: poszukiwany ktos z Gniezna dla opinii auta
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km
    (w zasadzie 4szstuki mam wybrane z Gniezna :)

    zaplace za przeglad i zdam sie na opinę z zdjeciami czy warto
    kupowac znalazlby się chętny?

    Kiesys tak kupiłem jedno auto opinie się przdały

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2013-02-05 20:00:32
    Temat: Re: poszukiwany ktos z Gniezna dla opinii auta
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km
    > (w zasadzie 4szstuki mam wybrane z Gniezna :)

    jaja se robisz ? :) a w Drezdenku nie chcesz kupic ? albo w Plocku ? same
    nowki po dziadkach niesmigane - no i obowiazkowo 189 tys przebiegu

  • 3. Data: 2013-02-05 20:44:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** AT pisze tak:

    > Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km

    w zagłębiu? ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2013-02-06 00:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > kupowac znalazlby się chętny?
    >
    > Kiesys tak kupiłem jedno auto opinie się przdały

    Ale wiesz, jakie auta sąw Gnieźnie?
    Przecież to zagłębie oszustów...

  • 5. Data: 2013-02-06 09:49:46
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2013-02-06 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik AT Atari!@onet.poczta.pl ...

    > Ale wiesz, jakie auta sąw Gnieźnie?
    > Przecież to zagłębie oszustów...

    Oszustow i blacharzy, 99% to bite auta..
    Oczywiscie trafiaja sie normanle auta...ale to ze swieca szukac..

  • 6. Data: 2013-02-06 10:52:23
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Oszustow i blacharzy, 99% to bite auta..
    > Oczywiscie trafiaja sie normanle auta...ale to ze swieca szukac..

    nawet mi nie mów :)

    pewnie masz rację, dostałem vin numery i uruchamiam kontakty w
    niemczech, aby poznac historię tych aut

  • 7. Data: 2013-02-06 10:54:41
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Oszustow i blacharzy, 99% to bite auta..
    > Oczywiscie trafiaja sie normanle auta...ale to ze swieca szukac..

    6 lat temu kupiłem astre bita ni była ale pływała :) smierdzi do dziś
    pleśnią, ale ogolnie 6 rok jezdzi ladnie

    kupno auta uzywanego to i tak ruletka, zawsze sie obawiałem tego niestety
    nadszedł
    kres obecnego i pora na kupno czegos innego
    padl wybor na vectre c, facet ma 4 sztuki
    mysle ze ktoras bedzie wporządku
    po jedną bym nie jechał, ale jak ma ich 4szt to licze na to, ze jedna bedzie
    nadawala sie
    do kupna

  • 8. Data: 2013-02-06 20:48:22
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    > mysle ze ktoras bedzie wporządku
    > po jedną bym nie jechał, ale jak ma ich 4szt to licze na to, ze jedna
    > bedzie nadawala sie do kupna

    Dwa miesiące temu pojechałem do Gniezna (270 km w jedną stronę) aby obejrzeć
    Fiata Cromę, gość też miał ich 4 sztuki to myślałem, że chociaż jedna będzie
    OK - myliłem się.
    Wszystkie były bite i zrobione na sztukę, oczywiście w ogłoszeniu i
    telefoniczne zapewnienia - bezwypadkowe, w ogłoszeniach widzę je jeszcze
    dzisiaj.

  • 9. Data: 2013-02-07 00:54:57
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    AT wrote:

    > Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km (w zasadzie 4szstuki mam
    > wybrane z Gniezna :)

    To kup w Radomiu. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-02-08 16:08:49
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > Wszystkie były bite i zrobione na sztukę, oczywiście w ogłoszeniu i
    > telefoniczne zapewnienia - bezwypadkowe, w ogłoszeniach widzę je jeszcze

    i gdzie w końcu kupiłeś?

    będę oglądał u 3 róznych osób
    mechanik jedzie ze mna taki expert ed tego typu sytuacji, kitu nie wcisnie
    mu nikt

    najwyżej stracę 400zł
    na wyjazd, ale trupa nie biorę bitego, chyba ze jakis zderzak tylko robiony
    albo inna pierdoła