  • 11. Data: 2017-11-21 16:30:09
    Temat: Re: Wieszak do kabli
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 21 Nov 2017 16:22:21 +0100, marrgol wrote:

    > To może jakaś listewka + klipsy samoprzylepne: http://tiny.pl/gldm2
    > -- różne kolory dla różnych rodzajów przewodów.

    Tak, to jest jak na razie chyba najlepsza opcja. Dzięki.
    Ale jeszcze poszukam, może coś innego się trafi.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 12. Data: 2017-11-21 20:30:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-21 o 16:30, Roman Tyczka pisze:

    > Tak, to jest jak na razie chyba najlepsza opcja. Dzięki.
    > Ale jeszcze poszukam, może coś innego się trafi.

    A może być w wersji "zrób to sam"?

    Pasek cienkiej blachy szerokość 10 do 12 centymetrów, długość
    tyle ile potrzebujesz. Z jednej strony jakieś 3 cm od brzegu nawiercasz
    wiertłami 10mm, 8mm i 6mm a potem nożycami wycinasz przestrzeń między
    otworami a krawędzią. W efekcie otrzymujesz coś co wygląda jak niezgraby
    grzebień dla wielkoluda. Wyginasz i przykręcasz to do ściany lub do
    usztywniacza w formie deski czy sklejki i całość wieszasz na ścianie.
    Blachę po nawierceniu i docięciu można pomalować jakimś sprayem.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-11-21 20:55:53
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-21 o 15:53, Roman Tyczka pisze:

    > Na to trafiłem wujkiem, ale mnie nie przekonało, stąd pytanie na grupie. Ja
    > bym widział bardziej coś o takiej zasadzie działania:
    >
    > https://fabrykaform.pl/images/bluelounge/bluelounge-
    uchwyt-na-kable-cable-drop-multi-2-szt-biale__cdmu-w
    h-b.jpg

    No to nie kombinuj tylko kup armię czegoś takiego:
    http://www.hadex.cz/img/zbozi/m833b.jpg

    Przylep je do pionowej powierzchni zygzakiem: jedno wyżej drugie niżej.
    Kosztuje grosze. Jest elastyczne - wyciąganie i wciskanie kabla jest
    komfortowe.

    Tylko jedna uwaga: zadbaj o czystość powierzchni. Przemyj ją nitro lub
    acetonem. Inaczej poodpadają po jakimś czasie.

    > tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)
    >
    > ps. na jakie rozwiązanie się zdecydowałeś jeśli wolno spytać? Może mi też
    > podpasuje?

    Nie podpasuje Tobie. Ja potrzebowałem do kabli zasilających i do szafki
    na jej drzwi rozwiązanie. Mocuję je w poziomie na zatrzaskowe uchwyty.

    http://www.conrad.com/medias/global/ce/7000_7999/770
    0/7750/7751/775189_BB_00_FB.EPS_250.jpg

    P.S.
    Właśnie tu nie przemyłem powierzchni pod jednym z nich i odpadł po
    tygodniu :-) Reszta przyklejona jest na beton.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2017-11-21 21:51:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Tak, to jest jak na razie chyba najlepsza opcja. Dzięki.
    > Ale jeszcze poszukam, może coś innego się trafi.

    Konkurencyjne rozwiązanie szyna z żabkami od firanek.

  • 15. Data: 2017-11-22 17:00:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-11-21 15:16, Marek S pisze:

    > Jeśli masz zasobny porfel, to na TME widziałem. Sam niedawno szukałem
    > lecz zdecydowałem się na inne rozwiązanie.
    >
    > https://www.tme.eu/pl/details/lmlh50/wieszaki-i-stoj
    aki-na-przewody/hirschmann-tm/lmlh-50/

    Są też trzymaki do kabli od 3M, ale też nie jest to tanie -
    <https://www.command.pl/3M/pl_PL/command-CEEMEA/prod
    ucts/~/?N=5002385+8711749+8723920&rt=r3>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2017-11-22 20:52:51
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Mam tonę walających się kabli, a to USB, a to zasilające do tego czy owego,
    > DP, HDMI itd.
    > Nie chcę ich trzymać gdzieś na strychu bo co jakiś czas są potrzebne, ale
    > przez brak jakiegoś logicznego organizera nie ogarniam ich.
    > Czy może istnieje jakiś wieszak, podobny ideologicznie do wieszaka na
    > skarpetki przy suszarce do prania, który pozwoliłby je powiesić na ścianie?
    > Mam metr miejsca w ukryciu, nikomu by nie wadziło i w końcu bym ten chaos
    > opanował.
    http://soft-serwis.eu/sklep/pl/228-akcesoria dzisiaj natrafiłem :)
    Wojtek

  • 17. Data: 2017-11-22 21:32:33
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-22 o 20:52, wowa pisze:

    > dzisiaj natrafiłem :)

    Gratuluję celności oka ;-) Wyszło na to, że ktoś na zwykłym grzebieniu
    do kabli nie chce uzbierać na Merca w 3 dni :-)

    Mi osobiście nie udało się tego dokonać...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2017-11-22 21:57:06
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 22 Nov 2017 20:52:51 +0100, wowa wrote:

    > http://soft-serwis.eu/sklep/pl/228-akcesoria dzisiaj natrafiłem :)
    > Wojtek

    O, to jest ciekawe i cena akceptowalna, dzięki!

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 19. Data: 2017-11-23 10:26:41
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 21 Nov 2017 10:38:55 +0100, Roman Tyczka wrote:

    > tylko sztywny wieszak o szerokości 80-100 cm.
    > Jest coś takiego?

    Taki jeszcze znalazłem:

    http://www.polishgsm.pl/pl/wieszak-na-40-kabli-bk-72
    40-p1947