  • 1. Data: 2017-02-05 12:38:32
    Temat: Wieża do komputera , zamiast głośników
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy każdą obecnie dostępną mini wieżę można podłączyć do komputera
    zamiast głośników ??

  • 2. Data: 2017-02-05 14:45:25
    Temat: Re: Wieża do komputera , zamiast głośników
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Grzegorz pisze:
    > czy każdą obecnie dostępną mini wieżę można podłączyć do komputera
    > zamiast głośników ??

    Jeśli ma odpowiednie wejście to czemu nie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2017-02-05 17:20:11
    Od: kilokitu <k...@o...pl>

    W dniu niedziela, 5 lutego 2017 12:38:31 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
    > czy każdą obecnie dostępną mini wieżę można podłączyć do komputera
    > zamiast głośników ??

    Można! Nawet gdyby nie miała odpowiedniego wejścia m.cz to zawsze można "wejść przez
    antenę". Wystarczy np. samochodowy FM transmiter z wejściem LINE-IN

  • 4. Data: 2017-02-05 23:26:26
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-02-05 o 17:20, kilokitu pisze:
    > Wystarczy np. samochodowy FM transmiter z wejściem LINE-IN

    Tylko kupując taki transmiter warto zadbać o to, co mi umknęło: okazał
    się nawet skutecznie działać, ale tylko mono. W opisie na Allegro nic o
    stereo nie było, ale myślałem, że to już standard.

  • 5. Data: 2017-02-05 23:32:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-05 o 23:26, JaNus pisze:

    > Tylko kupując taki transmiter warto zadbać o to, co mi umknęło: okazał
    > się nawet skutecznie działać, ale tylko mono. W opisie na Allegro nic o
    > stereo nie było, ale myślałem, że to już standard.

    To trochę jak oglądanie Amigi przez modulator kablem RF na TV :(

    To już lepiej dostać się bezpośrednio do przedwzmacniacza audio w
    "wieży", jeśli takowa nie posiada jakiegokolwiek wejścia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2017-02-06 10:35:40
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-02-05 o 23:32, Adam pisze:

    > To trochę jak oglądanie Amigi przez modulator kablem RF na TV :(
    >
    > To już lepiej dostać się bezpośrednio do przedwzmacniacza audio w
    > "wieży", jeśli takowa nie posiada jakiegokolwiek wejścia.

    Wieża bez wejścia audio to już chyba radio turystyczne :)

  • 7. Data: 2017-02-06 12:45:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 10:35, Roman Rogóż pisze:

    > Wieża bez wejścia audio to już chyba radio turystyczne :)

    Zdarzało mi się widywać wieże bez wejść. Ostatnio ze dwa lata temu:
    jakiś chiński wyskrobek z wejściem SD i USB, ale bez normalnego wejścia
    ani analog, ani cyfra.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-02-06 12:56:01
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 12:45, Adam pisze:

    > Zdarzało mi się widywać wieże bez wejść. Ostatnio ze dwa lata temu:
    > jakiś chiński wyskrobek z wejściem SD i USB, ale bez normalnego wejścia
    > ani analog, ani cyfra.

    Może miała wejście karaoke :)

  • 9. Data: 2017-02-06 13:08:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Zdarzało mi się widywać wieże bez wejść.

    O, to jest bardzo częsty przypadek. Taka wieża jest daleko łatwiejsza
    do obrony, niż każda inna. Można z góry lać roztopioną smołę i sypać
    pierze na szturmujących, a oni nic na takie psikusy zrobić nie mogą.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2017-02-06 14:19:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > O, to jest bardzo częsty przypadek. Taka wieża jest daleko łatwiejsza
    > do obrony, niż każda inna. Można z góry lać roztopioną smołę i sypać
    > pierze na szturmujących, a oni nic na takie psikusy zrobić nie mogą.

    Ale atakujący mogą obtrąbić wieżę, i co wtedy?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam