  • 11. Data: 2017-02-06 14:52:22
    Temat: Re: Wieża do komputera , zamiast głośników
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Ale atakujący mogą obtrąbić wieżę, i co wtedy?

    Literatura przedmiotu podaje, że na taką operację potrzeba siedmiu dni.
    A dzisiaj to każdy by chciał blitzkrieg robić. Cierpliwości w ludziach
    mało.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2017-02-07 00:03:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Literatura przedmiotu podaje, że na taką operację potrzeba siedmiu dni.
    > A dzisiaj to każdy by chciał blitzkrieg robić. Cierpliwości w ludziach
    > mało.

    A to fakt.
    Ruskie imbecyle artylerią też przez parę dni próbowali rozwalić kościół
    na zamku w Malborku. Ale na szczęście jeszcze coś zostało :)

    Jeden taki, co to w 80 dni przemieszczał się po świecie, miał "na
    ogonie" policmajstra.
    A co ciekawe, wtedy byli ludzie cierpliwi, jak choćby Tesla, Edison,
    Goodyear. A różnego rodzaju detektywi istotnie pracowali latami nad
    rozwiązywaniem zagadek.
    Dzisiejsi pracoholicy (chyba nawet japońscy) wydają się tylko cieniem
    onegdajszych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2017-02-07 21:29:46
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Jeśli ma odpowiednie wejście to czemu nie.

    jesli to mozliwe to proszę o podanie modeli wież które takowe wejscie
    mają lub jesli to możliwe wklejenie linka z fotką tego wejścia.

  • 14. Data: 2017-02-07 21:55:26
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-02-07 21:29, Grzegorz wrote:

    > jesli to mozliwe to proszę o podanie modeli wież które takowe wejscie
    > mają lub jesli to możliwe wklejenie linka z fotką tego wejścia.

    http://www.dak.com/Reviews/imagesR10/3315_AuxPlugIn.
    jpg

  • 15. Data: 2017-02-07 23:30:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-07 o 21:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > http://www.dak.com/Reviews/imagesR10/3315_AuxPlugIn.
    jpg

    http://www.oldradio.pl/foto/07/M00708WD.jpg ;)

    Cała "wieża":
    http://www.oldradio.pl/foto/14/01463_100902212209.jp

    A co???

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2017-02-08 01:38:58
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Grzegorz pisze:

    > jesli to mozliwe to proszę o podanie modeli wież które takowe wejscie
    > mają lub jesli to możliwe wklejenie linka z fotką tego wejścia.

    1. Nie jest to możliwe.
    2. Już Włodek podał.

    --
    AlexY

> [...]