  • 1. Data: 2017-04-16 11:53:47
    Temat: Wifi MiniPCI N
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Czy widział ktokolwiek karte MiniPCI (nie express) pracującą w
    standardzie n i posiadająca co najmniej dwie anteny (no dobra,
    ostatecznie jedną)?

    Allegro zalane jest kartami bg. Większośc sprzedawców nie wie co
    sprzedaje. Przepisałem kilkanascie typów do google, ale jak na razie nie
    trafiłem na n.

    a) może nie ma?
    b) a może ktoś wie jakiego symbolu szukać?

    Staram się zrobił upgrade starego urządznia z portem MiniPCI i inne
    rozwiązania nie wchodza w grę.

    I niestety szukam takiej która nie dość że dziala z linuxem, to jeszcze
    ma możliwośc postawienia AP :D

    PS. Trafilem na przelotkę MiniPCI->MiniPCIe. Z ciekawości: czy to jest
    uniwersalne czy dedykowane?

  • 2. Data: 2017-04-19 09:04:32
    Temat: Re: Wifi MiniPCI N
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Cześć.
    >
    > Czy widział ktokolwiek karte MiniPCI (nie express) pracującą w
    > standardzie n i posiadająca co najmniej dwie anteny (no dobra,
    > ostatecznie jedną)?

    Albo mam jeszcze gdzieś w rupieciach albo wywaliłem ... jak się uda to
    poszukam.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-04-19 15:13:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-04-19 09:04, Chris wrote:

    > Albo mam jeszcze gdzieś w rupieciach albo wywaliłem ... jak się uda to
    > poszukam.

    Chris - offtop - czy mozesz zerknac na maila na adresie ktory masz
    widoczny? Chyba ze trzeba pisac gdzies indziej :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2017-04-21 11:54:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-04-19 o 15:13, elmer radi radisson pisze:

    > Chris - offtop - czy mozesz zerknac na maila na adresie ktory masz
    > widoczny? Chyba ze trzeba pisac gdzies indziej :)

    Urlop był .. patrzyłem, nic nie ma ciekawego poza podstawowymi danymi.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-04-21 16:04:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-04-21 11:54, Chris wrote:

    > Urlop był .. patrzyłem, nic nie ma ciekawego poza podstawowymi danymi.

    Ok, dzieki.

    --

    memento lorem ipsum