  • 1. Data: 2017-04-14 01:32:29
    Temat: Malvarebytes
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    jaka może byc przyczyna tego, że Malwarebytes nie może zakyualizowć swojej
    bazy wirósów? Otrzymuje komunikat o braku połączenia do serwera. Pisze tutaj
    ponieważ tylko na określonym sprzęcie to wyastępuje. Płyta Gigabyte i
    procesor AMD 64 bity. na innych komputerach na Intelu tego nie ma. Tzn. jest
    O.K. Nie tylko z antywirem jest problem. Także z z Adobe flashplayer i kilku
    innych. O rym, że Internet Explorer nie łączy się z internetem już nie
    wspomnę. I to wyłącznie na tym AMD.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-04-14 09:16:31
    Temat: Re: Malvarebytes
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 01:32:29 +0200, Kamil napisał(a):

> [...]
    > innych. O rym, że Internet Explorer nie łączy się z internetem już nie

    Nie wygląda mi to na problem sprzętowy tylko na problem z systemem.
    Zapewne jest uszkodzony. Napisz na grupę od tego systemu.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-04-14 19:27:56
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    też mi się tak zdaje, zwłaszcza jeśli jest to windows 10...
    ja na przykład nie poradziłem sobie w nim z WiFi...
    np. wyłączyłem jakieś idiotyzmy we właściwościach karty sieciowej,
    połączył się, działał, po rebocie dupa...
    np. wyłączyłem IP v6, podziałał, podziałał, wyłączyłem, nie łączy się...

    ogólnie to dopiero jest GÓWNO!

  • 4. Data: 2017-04-14 19:28:30
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wpisz ipconfig /all

  • 5. Data: 2017-04-19 03:30:07
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Nie wygląda mi to na problem sprzętowy tylko na problem z systemem.
    > Zapewne jest uszkodzony. Napisz na grupę od tego systemu.

    Masz taki komputer, czy gdybasz? Co to za uszkodzenie systemu, w którym
    wszystko śmiga oprócz tego co napisałem? A ten system to XP Prof.

    Pzdr

  • 6. Data: 2017-04-22 21:12:14
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2017-04-19 o 03:30, Kamil pisze:

    > Masz taki komputer, czy gdybasz? Co to za uszkodzenie systemu, w którym
    > wszystko śmiga oprócz tego co napisałem? A ten system to XP Prof.
    >
    > Pzdr
    Może jest zawirusowany?

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie