    From: "TheGhost" <m...@A...PL>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Windows 7 i aktualizacja rozwalająca MBR?
    Date: Mon, 29 Aug 2016 23:20:55 +0200

    Witam!

    sytuacja sprzed kilku dni. Laptop z win 7 (oryginalny). Jakas aktualizacja,
    potem restart i komp nie odpala. Ekran startowy i koniec. Odpaliłem płyte
    instalacyjną (naprawcza), przeszedłem pod wiersz poleceń. Odpaliłem
    "ichniejszego" diskparta z wierszza poleceń windows i zmieniłem aktywną
    partycje. Potem znów restart - brak systemu. Znów odpaliłem płyte
    instalacyjna, wyszukal windows i stwierdził jakiś błąd z sektorem
    rozruchowym (po czym naprawił go). System działa normalnie (znaczy ruszyło).

    Sytuacja z dzisiaj. Na zupełnie innym komputerze (też laptop z win 7).
    Najpierw uruchomił sie BIOS (Phoenix), z informacją, ze wprowadzone zostały
    jakies zmiany i komp nie odpala (nie wiem, czy była jakas automatyczna
    aktualizacja, ale kojarze fakty). Wyswietrla sie cos takiego -
    https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/14
    137829_1185636288167726_2080454940_n.jpg?oh=4530a5fb
    108679921867fd47ae0a2a73&oe=57C762F2
    (operating system not found)

    I teraz pytanie - o co chodzi? Jakis wirus (na dwóch róznych, niezaleznych
    komputerach)? Felerna aktualizacja? Jakis niekompatybilny procek, itp?

    Bede wdzieczny za pomoc,

    pozdrawiam, M.