  • 51. Data: 2018-01-10 07:35:27
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: p...@g...com

    --skajp popadł w niełaskę.

    wszystko czego tknie sie microsoft po jakims czasie zdycha jak widac potrafili
    spierdolic nawet wiodacy komunikator

  • 52. Data: 2018-01-10 09:54:46
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > zatęsknisz za w8.1
    Nowego smartfona z w8.1 już nie kupię. A w10 to już nie to.

    > Windowsa sobie daruj, ... wielu aplikacji nie ma, i już nie będzie
    Na przykład jakich, poza grami, które mnie nie interesują?

    Pozdrawiam
    Rob

  • 53. Data: 2018-01-10 10:07:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Jan 2018 22:13:38 +0100, w <5a553083$0$640$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/xiaomi-re
    dmi-4a-32gb-szary.bhtml
    > Jeśli to prawda że można kupić 4A za 400 to WARTO :-)

    To chyba taniej niż u Chińczyków :)
    W takim razie rzeczywiście warto, chociaż 4X ma odblokowanie na palca i
    metalową obudowę.

  • 54. Data: 2018-01-10 10:08:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Jan 2018 01:00:54 +0100, w
    <5a5557b0$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>, "Rob" <R...@C...com>
    napisał(-a):

> [...]
    -grey-polska-dystrybucja-p949727

    > Podoba mi się i cena też do przyjęcia.
    >
    > Czy jest na grupie ktoś, kto taki smartfon używa i mógłby
    > podzielić się opinią użytkownika?

    Pełno opinii znajdziesz w necie.
    Ale to jednak już kategoria "cegła" - 5,5".

  • 55. Data: 2018-01-10 10:09:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-10 o 09:54, Rob pisze:
> [...]
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na przykład jakich, poza grami, które mnie nie interesują?

    Apka fejsbuka mi się wieszała, apka messengera nie miała tego
    wszystkiego, co miała apka androidowa (np. opcji "mój dzień"), nie ma
    którejś z aplikacji instagram/snapchat, nie ma żadnego radia słuchanego
    na głośniku (jakaś systemowa blokada takiego typu odtwarzania), dużo
    aplikacji jest po prostu kompilowanych z wersji iOS (ponoć jest taka
    możliwość w Windowsie) i po prostu działa źle. O złej obsłudze maili już
    pisałem.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2018-01-10 10:29:26
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.01.2018 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał/a:

    > W takim razie rzeczywiście warto, chociaż 4X ma odblokowanie na palca i
    > metalową obudowę.

    Oraz większą baterię i lepszy procesor.

    Ale faktycznie, 4A za 400 zł w polskim sklepie to niezła oferta.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 57. Data: 2018-01-10 10:41:25
    Od: "Rob" <R...@C...com>

> [...]
    dużo aplikacji
    > jest po prostu kompilowanych z wersji iOS (ponoć jest taka możliwość w Windowsie) i
    Te, które wymieniasz, akurat mało mnie interesują. Natomiast przestał
    działać Skype i to jest dla mnie pewien problem.

    > O złej obsłudze maili już pisałem.
    Z tym nie mam problemu, o ile metodą wielokrotnego pukania paznokciem
    uda mi się w ogóle wejść do poczty. Ale to nie jest wada Windowsów,
    tylko sprzętu.

    Pozdrawiam
    Rob

  • 58. Data: 2018-01-10 10:44:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-10 o 10:41, Rob pisze:

    > Te, które wymieniasz, akurat mało mnie interesują.

    Po prostu opisuję ci swoje doświadczenia, nie oczekuję, że masz takie
    same potrzeby, ale moje doświadczenia pokazują, że tak samo (a nawet
    bardziej) po macoszemu będą traktowane mniej popularne aplikacje.

    > Natomiast przestał
    > działać Skype i to jest dla mnie pewien problem.

    O, widzisz.

    > Z tym nie mam problemu, o ile metodą wielokrotnego pukania paznokciem
    > uda mi się w ogóle wejść do poczty. Ale to nie jest wada Windowsów,
    > tylko sprzętu.

    Pisałem o braku możliwości odpowiedzenia na mail z innego adresu, niż
    tego, na który przyszedł list. Nie wiem jak jest teraz, było tak rok temu.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2018-01-10 11:22:22
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 01:00, Rob pisze:

> [...]
    -grey-polska-dystrybucja-p949727

    > Podoba mi się i cena też do przyjęcia.
    >
    > Czy jest na grupie ktoś, kto taki smartfon używa i mógłby

    Ja mam i używam od ponad roku innej wersji tego Xiaomi (wersja chińska -
    bez jednego z pasm LTE - z 3 GB RAM i 32 GB pamięci masowej). Główna
    wada jaka mi przychodzi do głowy to nienajwyższych lotów aparat - w
    słabym oświetleniu zdjęcia wychodzą kiepskie, mało szczegółowe i
    rozmyte. Przy czym są pewnie "używalne" na potrzeby portali
    społecznościowych, ja jednak oceniam bardziej pod kątem jakości
    ewentualnego wydruku do albumu. Zdjęcia w dobrym świetle (na zewnątrz)
    wychodzą za to dobre, w pełni do przyjęcia.
    Druga wada - ale to bardzo subiektywnie - to rozmiar. W moim przekonaniu
    ekran 5,5 cala to jednak ciut za dużo do komfortowego korzystania przy
    użyciu jednej dłoni (system zawiera opcję ułatwień do takiego
    korzystania, ale mi to jakoś nie odpowiada). Z drugiej strony większy
    ekran daje większy komfort przeglądania treści na smartfonie.
    Wydajność do standardowych zastosowań w pełni zadowalająca - system
    działa płynnie, gry się nie zacinają, internet jest w pełni zdatny do
    użytku, bateria wypada bardzo dobrze na tle innych współczesnych smartfonów.
    Nie wiem, czy taką samą wydajność oferuje model z 2 GB RAMu, tu bym
    polecał poszukać jakichś porównań.

  • 60. Data: 2018-01-10 11:58:37
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "kosmos" <a...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > współczesnych smartfonów.
    > Nie wiem, czy taką samą wydajność oferuje model z 2 GB RAMu, tu bym polecał

    Bardzo Ci dziękuję za tak szczegółową odpowiedź.
    Napisz proszę jeszcze jakiej dokładnie wersji smartfona używasz i jakiego systemu
    operacyjnego oraz czy robiłeś jego aktualizację.

    Pozdrawiam
    Rob