  • 41. Data: 2018-01-09 22:13:38
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 21:42, Rob pisze:
    > Które nowe  redmi za 7 stów polecasz?
    > Ewentualnie jakiego nowego flagowca, za ile?

    Redmi 4X

    Ale ...
    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/xiaomi-re
    dmi-4a-32gb-szary.bhtml

    Jeśli to prawda że można kupić 4A za 400 to WARTO :-)

  • 42. Data: 2018-01-09 23:00:25
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Redmi 4X
    > Ale ...
    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/xiaomi-re
    dmi-4a-32gb-szary.bhtml
    > Jeśli to prawda że można kupić 4A za 400 to WARTO :-)

    To by mi odpowiadało. Jest także DS.
    Może znajdę opinie użytkowników na stronie http://forum.android.com.pl/,
    bo ciągle pamiętam mój błąd przy zakupie Lumii 535 DS.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Rob

  • 43. Data: 2018-01-09 23:10:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.01.2018 o 22:13, z pisze:

    > Redmi 4X
    >
    > Ale ...
    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/xiaomi-re
    dmi-4a-32gb-szary.bhtml

    > Jeśli to prawda że można kupić 4A za 400 to WARTO :-)

    Redmi 4A to padaka. szybkość coś pomiędzy samsungiem s3 a najsłabszą
    wersja s4 (tych było dużo). PRzepraszam za mocne słowa, ale to tak jakby
    ktoś mi chciał za pół ceny sprzedać zegarek który spaźnia się godzine na
    dobę. tu masz testy. one nie są przesądzające, ale ich wyniki są dość
    zbieżne z odczuciem prędkości lub mułowatości urządzenia
    https://youtu.be/4gMEBw8pRtw?t=240

    natomiast ja bardziej myślałem o:
    https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-4x-32gb-gw-
    24-pl-fv23-lte-black-dual-sim-polska-dystrybucja-p95
    1230
    z wynikiem :
    https://youtu.be/w4iT4uaVZQc?t=134
    który dupy nie urywa (bo jest na poziomie s4, s5) ale pozwala juz na
    swobodne używanie telefonu.
    https://youtu.be/HmEDnNBK9oE?t=540

    flagowców Ci nie będe polecał, bo to zależy od ceny. gdzie dostaniesz
    końcówkę serii telefonu, tam bierz - jesli Ci cena odpowiada

    ToMasz
    PS
    no i jeśli nie wybierasz telefonu oczami i sercem, to antutu Twoim
    przyjacielem :)

  • 44. Data: 2018-01-09 23:21:27
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/01/2018 08:42 PM, Rob wrote:

    > Ewentualnie jakiego nowego flagowca, za ile?

    Google Pixel.
    Nie rozdrabniaj sie, jest najlepszy.

  • 45. Data: 2018-01-09 23:22:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-3-16gb
    -grey-polska-dystrybucja-p949727

  • 46. Data: 2018-01-09 23:33:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.01.2018 o 23:22, ToMasz pisze:
    > https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-3-16gb
    -grey-polska-dystrybucja-p949727

    w tym sklepie jest jeszcze note 4, który dzięki kolejnej smartfonowej
    stronie, możemy zakwalifikować jako niekorzystny zakup. cena "czwórki"
    jest wyższa, a prędkość niższa

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7863&
    idPhone2=5542&idPhone3=8531

    Gdybym potrzebował telefonu, brałbym note3. tak naprawdę to nawet się
    zastanawiałem czy go nie kupić, a mojego samsunga dać synowi (skakał by
    z radości) ale..... sram to. w pewnym wieku cenniejszy jest święty
    spokój niż pogoń za nowością.

    cokolwiek wybierzesz życzę Ci odkryte wady telefonu nie były dokuczliwe.

    ToMasz

  • 47. Data: 2018-01-10 01:00:54
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    -grey-polska-dystrybucja-p949727

    Podoba mi się i cena też do przyjęcia.

    Czy jest na grupie ktoś, kto taki smartfon używa i mógłby
    podzielić się opinią użytkownika?

    Pozdrawiam
    Rob

  • 48. Data: 2018-01-10 01:07:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > Email to tylko dla nerdów i pracowników i to przynajmniej na
    > tablecie. Na mniejsze ekrany szkoda życia :-)
    > Reszta gimbazy to smsuje skypuje czy co tam modne...

    łacapuje i vibruje :)

    skajp popadł w niełaskę.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 49. Data: 2018-01-10 02:23:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 14:11, z pisze:

    > To pewnie kwestia przyzwyczajenia.
    > Jak się pracuje codziennie na dwóch monitorach w rozdzielczości 2K ... w
    > domu przynajmniej 1080 w pionie...
    > A pisząc z laptopa 1300x700 to mnie krew zalewa :-)
    >
    > Email to tylko dla nerdów i pracowników i to przynajmniej na tablecie.
    > Na mniejsze ekrany szkoda życia :-)
    > Reszta gimbazy to smsuje skypuje czy co tam modne...

    W telefonach z androidem jest świetna klawiatura i piszesz tak jak na
    klawiaturze.

    --
    animka

  • 50. Data: 2018-01-10 02:52:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 21:42, Rob pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Które nowe redmi za 7 stów polecasz?
    > Ewentualnie jakiego nowego flagowca, za ile?

    Karta 128 GB w prezencie przy zakupie Galaxy A8 w promocji Komputronik!
    Skorzystaj z promocji Komputronik - już teraz karta micro SD 128 GB
    gratis p... Więcej szczegółów
    Zaktualizowane w tym tygodniu 308 skorzystało dziś
    http://www.komputerswiat.pl/kody-rabatowe/kody-promo
    cyjne-komputronik

    --
    animka