  • 81. Data: 2014-12-25 20:56:44
    Temat: Re: Wizjer elektroniczny
    Od: " 666" <...@...6>

    Podpowiedź: średnica obiektywu jest większa, niż średnica ludzkiej źrenicy.
    Na przykład: bierzesz lornetkę 7x50 i zaczynasz widzieć.gwiazdy niewidoczne
    gołym okiem.

    -----

  • 82. Data: 2014-12-26 13:32:12
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-12-25 20:56, 666 pisze:
    > Podpowiedź: średnica obiektywu jest większa, niż średnica ludzkiej źrenicy.
    > Na przykład: bierzesz lornetkę 7x50 i zaczynasz widzieć.gwiazdy
    > niewidoczne gołym okiem.

    Podpowiedź: to nie ma nic wspólnego z typem wizjera, bo jak między ową
    lornetkę a oko wstawisz matrycę to zobaczysz jeszcze więcej, bo masz
    możliwość chociażby wzmocnienia sygnału.

    --
    marcin

  • 83. Data: 2014-12-26 13:54:53
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-12-25 o 20:56, 666 pisze:
    > Podpowiedź: średnica obiektywu jest większa, niż średnica ludzkiej źrenicy.
    > Na przykład: bierzesz lornetkę 7x50 i zaczynasz widzieć.gwiazdy
    > niewidoczne gołym okiem.

    Mam wrażenie, że nie czytałeś wątku bo mówisz o zupełnie czymś innym:
    jasności obiektywu a nie o tajemniczych zdolnościach rozjaśniających
    pryzmatu :-)

    Przypomnę iż mowa jest o tym, że EVF jakie znam z Sony A77/99 pozwalają
    zobaczyć więcej w ciemności (oczywiście nie całkowitej) niż przy
    "szklanych" rozwiązaniach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 84. Data: 2015-01-02 21:36:37

    Ale to raczej z uwagi na głębię ostrości, a nie na ilość światła padającego
    na czujnik.

    -----