  • 11. Data: 2018-06-10 08:35:29
    Temat: Re: Włoskie gniazdka sieciowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2018 11:47:14 -0500, Pszemol napisał(a):

    > To brzmi jak byś nie na narty jechał tylko na jakieś zawody w gry
    > komputerowe z pięcioma laptopami :-)

    Takie fajne suszarki do butow narciarskich robia, i kazdy chce telefon
    naladowac ... i w tablet stukac..

    J.

  • 12. Data: 2018-06-10 14:13:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 08:35 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Takie fajne suszarki do butow narciarskich robia, i kazdy chce telefon
    > naladowac ... i w tablet stukac..

    Trafiłeś 100% :-)

    Inna sprawa, że 4 lapki też ze sobą bierzemy, po co 5 lapków na 4 osoby ;-)

    Nawet w najlepszym towarzystwie, każdy potrzebuje 1-2h dla siebie. Wtedy
    każde dodatkowe gniazdo jest na wagę złota.

    TG

  • 13. Data: 2018-06-10 14:51:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 23:20 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Kto choć trochę miał do czynienia z Włochami nie będzie zbytnio
    > zdziwiony,
    > to typowy Włoski burdel, mają (jak to młodziez mówi) wyjeb..e na
    > wszystko.

    No mają, mają jak nikt inny. Ze 3-4 lata tamu byłem z rodziną na
    tygodniowym wypadzie w Neapolu.
    Wynajmuję apartament - czytam opinię, wszystko OK, czasami pojawiają się
    narzekania na słabo działającą lodówkę. Po zakwaterowaniu pierwsze swoje
    kroki kieruję do lodówki. Lodówka do zabudowy, nie przymocowana do mebli,
    po zamknięciu drzwi pozostaje z 1-1,5 cm szczeliny między drzwiami lodówki
    a jej obudową. Wysunąłem trochę całą lodówkę - awaria usunięta :-)
    Piszę do właściciela, co zrobiłem i po co, wyjaśniam aby przymocował
    lodówkę bo się przesuwa - dziękuję mi jakbym mu co najmniej generalny
    remont zrobił.
    Jakiś rok później jadę znowu w okolice Neapolu (Caserta) - przy okazji
    zerkam na portalu na "mój poprzedni apartament". Jakieś 3 miesiące po moim
    pobycie w komentarzach znowu narzekania na słabo chłodzącą lodówkę...

    TG

  • 14. Data: 2018-06-18 12:30:39
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.06.2018 um 23:20 schrieb Janusz:
    > Kto choć trochę miał do czynienia z Włochami nie będzie zbytnio zdziwiony,
    > to typowy Włoski burdel, mają (jak to młodziez mówi) wyjeb..e na wszystko.

    Szwajcarzy mają dwa standardy, a nawet trzy, bo niemiecki, francuski i
    włoski (trochę). A to niby tacy akuratni. Niestety próba unifikacji
    sieci niskiego napięcia, która zaczęła się już w latach 70tych ubiegłego
    wieku, skończyła się tylko na uzgodnieniu napięcia sieciowego (110V i
    230V), a co do gniazdek, to zgodzili się na to, że się nie zgodzą.
    Wyjątkiem są gniazda na 110V, ale tu akurat problemu nie było, bo i tak
    był tylko jeden. A jedynym krajem, który wprowadził dyskutowany standard
    światowy, i to z drobnymi modyfikacjami, jest Brazylia.

    Waldek

  • 15. Data: 2018-06-18 13:44:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.06.2018 o 02:59, Pszemol pisze:
    > Znaczy się dziurki w ścianie, nie mówię o sieciach komputerowych.
    >
    > Czy Włochów porąbało z tymi gniazdkami które mają 3 dziurki
    > w jednym rzędzie? I na dodatek gniazda 10A mają dziurki małej
    > średnicy do której nie wejdzie nasza "normalna" Polska wtyczka
    Podróże kształcą. Dlatego wożę z sobą przedłużacz z listwą na 4 gniazdka
    i płaską wtyczką na cienkie bolce 4 mm.
    Jacek