  • 11. Data: 2014-01-22 21:12:36
    Temat: Re: Woskowanie auta - co i jak?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-22 20:12, Użytkownik n...@y...com napisał:

    > Yeti - co to ?

    W tym przypadku model skody, w pozostałych wielka stopa
    z himalajów.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-01-22 22:52:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-22 13:15, BaX pisze:

    > Zanim zaczniesz zastan?w si? czy JEST CI TO POTRZEBNE
    >

    > Hint: nie woskowanie, narobienie sobie problem?w wg??bianiem si? w to
    > forum:)))))

    Oj tam, trochę szpeja kupi, trochę przy aucie porzeźbi. Powysyła trochę
    50-tek, a może i relację obszerną zamieści. :P
    Od żony przynajmniej ucieknie, wymówkę znajdzie sobie pięknie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl