  • 1. Data: 2014-01-21 14:11:59
    Temat: Woskowanie auta - co i jak?
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    Czy macie doświadczenie w kwestii woskowania i zabezpieczania lakieru w
    autach jakimiś preparatami?
    Jakie zasady przy woskowaniu?
    Umyte auto np. w myjni ręcznej i potem samemu woskujecie np. turtle Wax albo
    czymś innym?
    A może mycie i woskowanie w ręcznej myjni a może wosk w myjni automatycznej?
    Czy wosk w/w firmy jest ok czy jest coś lepszego?
    2 razy w roku (przed zimą i np. po zimie? ) czy częściej? A co jeśli jest
    zima i nie woskowałem auta? Tylko w garażu?

  • 2. Data: 2014-01-21 15:24:44
    Temat: Re: Woskowanie auta - co i jak?
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    > Czy macie doświadczenie w kwestii woskowania i zabezpieczania
    > lakieru

    Ilu kierowców tyle sposobów, jedni robią pełny auto detailing co
    tydzień, innym wystarczy wosk na mokro w myjni
    automatycznej/samoobsługowej, jeszcze inni nie woskują wcale

  • 3. Data: 2014-01-21 16:44:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.01.2014 14:11, Zabist pisze:
    > Czy macie doświadczenie w kwestii woskowania i zabezpieczania lakieru w
    > autach jakimiś preparatami?

    Mamy, nie woskujemy wcale. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-01-21 16:52:53
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 21.01.2014 14:11, Zabist wrote:
> [...]
    > 2 razy w roku (przed zimą i np. po zimie? ) czy częściej? A co jeśli
    > jest zima i nie woskowałem auta? Tylko w garażu?

    przy myciu splukuje piane srodkiem z woskiem.
    wiecej mi sie nie chce

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2014-01-21 17:12:29
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 14:11:59 UTC+1 użytkownik Zabist napisał:
    > Czy macie do�wiadczenie w kwestii woskowania i zabezpieczania lakieru w
    >
    > autach jakimiďż˝ preparatami?
    >
    > Jakie zasady przy woskowaniu?
    >
    > Umyte auto np. w myjni r�cznej i potem samemu woskujecie np. turtle Wax albo
    >
    > czymďż˝ innym?
    >
    > A mo�e mycie i woskowanie w r�cznej myjni a mo�e wosk w myjni automatycznej?
    >
    > Czy wosk w/w firmy jest ok czy jest coďż˝ lepszego?
    >
    > 2 razy w roku (przed zim� i np. po zimie? ) czy cz�ciej? A co je�li jest
    >
    > zima i nie woskowa�em auta? Tylko w gara�u?

    Takie globalne woskowanie było znane w czasach syren 125p itp. lakiery wtedy były
    marne i woskowanie przedłużało żywotność lakieru i przy okazji blachy. Były czasy że
    na zimę cienko fluidolem samochód do polowy pryskałem. Teraz chyba szampon z woskiem
    jest wystarczający.

  • 6. Data: 2014-01-21 19:39:14
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Zabist" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy macie doświadczenie w kwestii woskowania i zabezpieczania lakieru w
    > autach jakimiś preparatami?
    > Jakie zasady przy woskowaniu?
    > Umyte auto np. w myjni ręcznej i potem samemu woskujecie

    Ja przed zima dziabnalem cale auto twardym woskiem dla formalosci ...
    leciutko sciera i nadaje polysk i zabeziecza ... ale to raczej nie strice w
    mrozie - ani nie w upale. Raczej przed sezonem. Poza tym jak jestem na
    bezdotykowej - to zapodaje wykonczenie w woskiem i jak mam nastroj to psikam
    woskiem mokrym w plynie z atomizera. I tyle.

  • 7. Data: 2014-01-21 19:57:28
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-21 14:11, Zabist pisze:
> [...]
    > 2 razy w roku (przed zimą i np. po zimie? ) czy częściej? A co jeśli
    > jest zima i nie woskowałem auta? Tylko w garażu?
    Dobra myjnia to podstawa. I unikamy szczotek.
    Od 4 lat nie byłem na szczorkach i poza Yeti auta
    po 3 latach wyglądają jak nowe.

  • 8. Data: 2014-01-22 08:35:17
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    Poczytaj http://forum.kosmetykaaut.pl/

  • 9. Data: 2014-01-22 13:15:24
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Poczytaj http://forum.kosmetykaaut.pl/

    Zanim zaczniesz zastanów się czy JEST CI TO POTRZEBNE

    Hint: nie woskowanie, narobienie sobie problemów wgłębianiem się w to
    forum:)))))

  • 10. Data: 2014-01-22 20:12:56
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    W dniu 2014-01-21 19:57, Megrims pisze:

    > Dobra myjnia to podstawa. I unikamy szczotek.
    > Od 4 lat nie byłem na szczorkach i poza Yeti auta
    > po 3 latach wyglądają jak nowe.

    Yeti - co to ?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.