  • 121. Data: 2013-10-15 07:40:15
    Temat: Re: Wraca propozycje powiązania mandatów z zarobkami.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-14 23:22, k...@g...com pisze:

    > Jak dzisiaj honorowo mocz oddawałem to ze szczyn takie coś mogłem wywróżyć. Z tym
    że układ piany wskazywał że te "do tej pory" będą trochę wyższe. Coś ostatnio pan
    Telewizor złotousty mówił ze w Polszcze mandaty dużo niższe niż w takim niemcowie dla
    na przykładu.

    Bo przecież musimy gonić zachód tam gdzie się tylko da. Wysokość
    mandatów jak najbardziej zalicza się do grupy "DA SIĘ"
    Natomiast wysokość zarobków jest od wielu lat zabetonowana w grupie "NIE
    DA SIĘ"

    Tak wiem... Jak polski robotnik będzie machał 5 x szybciej łopatą niż
    teraz to zwiększy mu się wydajność a i na konto coś więcej skapnie. :-)
    Do roboty lenie ;-)

  • 122. Data: 2013-10-15 07:48:11
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-10-15 00:45, k...@g...com pisze:

    > Teraz wymyśl jak zrobić żeby temu co zarabia 30 tysięcy po zapłaceniu mandatu
    zostało 1200. Takiego co zarabia 30 tysięcy mandat 20 tysięcy mocno wkurwi ale nie
    spowoduje że będzie głodny chodził.

    A 200 000 zł.?

    Pamiętasz, jak kilka lat temu wiceprezes Noki zapłacił mandat?
    Półtora miliona euro - z pewnością to odczuł. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 123. Data: 2013-10-15 10:11:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Oct 2013 07:48:11 +0200 osobnik zwany WW napisał:

    > A 200 000 zł.?
    >
    > Pamiętasz, jak kilka lat temu wiceprezes Noki zapłacił mandat? Półtora
    > miliona euro - z pewnością to odczuł. :-P

    a jaki to jest procent jego zarobków?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2013-10-15 11:09:47
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-10-15 10:11, masti pisze:

    > a jaki to jest procent jego zarobków?

    To nie procent zarobków a procent rocznego dochodu.
    To zasadnicza różnica.

  • 125. Data: 2013-10-15 11:29:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-14, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Ale jakieś metody określania czy ktoś jest bogaty czy biedy istnieją. US wie więcej
    o podatniku niż on sam o sobie. W artykule napisali ze chcą takiej zmiany przepisów
    żeby kara była nakładana w trybie administracyjnym. Od każdej decyzji wydanej w
    trybie administracyjnym przysługuje odwołanie.

    Nie mniej jednak najpierw trzeba zaplacic a pozniej to sie mozesz odwolywac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 126. Data: 2013-10-15 12:03:40
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2013 11:29:03 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    wydanej w trybie administracyjnym przysługuje odwołanie.

    > Nie mniej jednak najpierw trzeba zaplacic a pozniej to sie mozesz odwolywac.

    Nie trzeba najpierw zapłacić jak nie została taka kara wymierzona.Nie trzeba się
    odwoływać. Nie ma obowiązku przekraczania przepisów.

  • 127. Data: 2013-10-15 12:35:20
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.10.2013 07:48, WW pisze:
    /.../
    > A 200 000 zł.?
    >
    > Pamiętasz, jak kilka lat temu wiceprezes Noki zapłacił mandat?
    > Półtora miliona euro - z pewnością to odczuł. :-P

    I Nokia zdycha

  • 128. Data: 2013-10-15 13:42:16
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 12 Oct 2013 13:44:37 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Nie. W PICie weszło by pod inne dochody. Śmieszne że państwo niby nie możne czerpać
    dochodu z nierządu ale prostytutka ma obowiązek wpisać w pita to co zarobiła i
    odprowadzić od tego podatek.
    nieprawda.

    USTAWA z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
    Art. 2.
    1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    4) przychodów wynikających z czynności, które nie mogą być
    przedmiotem prawnie skutecznej umowy;

  • 129. Data: 2013-10-15 15:30:16
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2013 13:42:16 UTC+2 użytkownik Jarek Andrzejewski
    napisał:

> [...]
    >
    > Art. 2.
    >
    > 1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    >
    > 4) przychodów wynikających z czynności, które nie mogą być

    Prostytucja w Polsce nie jest zakazana prawem, czyli można z prostytutką zawrzeć
    prawnie skuteczną umowę.

  • 130. Data: 2013-10-15 15:39:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Oct 2013 11:09:47 +0200 osobnik zwany WW napisał:

    > To nie procent zarobków a procent rocznego dochodu. To zasadnicza
    > różnica.

    tym bardziej. To jaki procent dochodu?