  • 1. Data: 2013-10-11 13:16:02
    Temat: sprawdzenie wtrysków w 1.9JTD Warszawa
    Od: Grzesiek <g...@g...com>

    Auto: Fiat Croma 2005 1,9JTD z DPF, przejechane trochę ponad 200kkm.
    Jedna ze świec częściej się przepala od pozostałych.
    Przy wymianie dowiedziałem się, że na tym cylindrze komp pokazuje korektę dodatnią,
    na pozostałych ujemną - może być zużyty wtrysk.
    W temp. 10-15st.C, gdy świece krótko grzeją, przy odpalaniu zimnego trzeba
    przytrzymać na rozruszniku załapujący już silnik tak ze 2-3 sekundy.
    Nie chcę wymieniać świec co kilka m-cy.

    Google podaje dużo warsztatów od diesli i dużo niezadowolonych klientów.
    Nakierujcie mnie na warsztat, który będzie w stanie szybko wyjąć i sprawdzić wtrysk,
    w razie potrzeby naprawić u siebie na miejscu, bądź włożyć regenerowany, ewentualnie
    dobrze zdiagnozować jeśli to nie to.

    Zachodnie okolice Warszawy.

  • 2. Data: 2013-10-11 14:46:07
    Temat: Re: sprawdzenie wtrysków w 1.9JTD Warszawa
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Grzesiek" <g...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > sprawdzić wtrysk, w razie potrzeby naprawić u siebie na miejscu, bądź
    > włożyć regenerowany, ewentualnie dobrze zdiagnozować jeśli to nie to.

    Wszyscy polecają https://www.facebook.com/DieselSystem

    zadzwoń, zapytaj.

    Pzdr
    Piotrek