  • 1. Data: 2010-06-17 11:10:25
    Temat: Wroclaw
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ostrzezenie dla tych ktorzy planuja wakacyjny tranzyt przez
    Wroclaw.

    Za tydzien rusza przebudowa Postancow Slaskich, czyli ulicy co
    prowadzi do/z A4.

    Trudno powiedziec jak sie to odbije w wakacyjnym ruchu, ale moze
    byc kiepsko.

    Wiec na wszelki wypadek .. omijac, albo pytac przed wyjazdem

    J.

  • 2. Data: 2010-06-18 20:35:53
    Temat: Re: Wroclaw
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    J.F. zapodal(a):

    > Trudno powiedziec jak sie to odbije w wakacyjnym ruchu, ale moze
    > byc kiepsko.
    >
    > Wiec na wszelki wypadek .. omijac, albo pytac przed wyjazdem

    tak mi się skojarzyło - podam co o Wrocławiu pod kątem komunikacji
    zgodnie mówią przyjezdni do wrocka do pracy (a więc dojeżdżający
    codziennie do pracy) poznaniacy i warszawiacy: "wrocław to dziwne
    miasto, korki biorą się niewiadomo skąd i bez przyczyny. Tak samo
    nagle znikają". Ale podałeś czynnik sprzyjający :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2010-06-19 13:08:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 20:35, Zbylut pisze:
> [...]
    > miasto, korki biorą się niewiadomo skąd i bez przyczyny. Tak samo
    > nagle znikają". Ale podałeś czynnik sprzyjający :)

    Biorą się właśnie z takich przyjezdnych, którzy jak tylko wyjadą za
    Wrocław, to się rozbiegają na 4 wiatry.... i korek znika. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-06-21 00:34:25
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-06-17 11:10, J.F. pisze:

> [...]
    > kiepsko.
    >
    > Wiec na wszelki wypadek .. omijac, albo pytac przed wyjazdem

    Zawsze pozostaje jeszcze obwodnica śródmiejska ;-) (która bierze się znikąd i
    nigdzie nie prowadzi)