  • 11. Data: 2006-09-08 09:22:02
    Temat: Re: Wroclaw, Poltegor ?
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Fri, 08 Sep 2006 08:34:31 +0200, użyszkodnik "Michal W."
    <m...@n...gazeta.pl> napisał:

    > tak jak dziala, jedyna roznica jest taka, ze mocno obnizy sie komfort
    > pracy radiowych sluzb technicznych w/w firm czyli min. mojej skromnej
    > osoby ... A co do PLUS'a ... Coz takie hostorie, da sie przewidziec,
    > wystarczy odwiedzic OSOBISCIE swoje wezly raz na kwartal, z czym
    > pracownicy GSMow maja spory problem ;)

    hm a nie lepiej wydelegować osobe/grupe osob do monitorowania planów
    zagospodarowania przestrzennego miast ???

  • 12. Data: 2006-09-08 11:18:39
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):

    > hm a nie lepiej wydelegować osobe/grupe osob do monitorowania planów
    > zagospodarowania przestrzennego miast ???

    a czy ktos z inwestorow czyms takim sie jeszcze przejmuje jak lokalny
    plan zagospodarowania?

    --
    Mateo

  • 13. Data: 2006-09-08 12:01:48
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Fri, 08 Sep 2006 13:18:39 +0200, użyszkodnik Mateo <m...@i...pl>
    napisał:

    > a czy ktos z inwestorow czyms takim sie jeszcze przejmuje jak lokalny
    > plan zagospodarowania?

    czy ja mam rozumieć że wieżowce w miastach powstają na dziko niczym
    przewieszki między blokami od sieci osiedlowych ???

  • 14. Data: 2006-09-08 12:05:51
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Tomek Kruk
    >czy ja mam rozumieć że wieżowce w miastach powstają na dziko niczym
    >przewieszki między blokami od sieci osiedlowych ???

    Po akcji z Mariną Mokotów już niewiele może zdziwić...

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Adding manpower to a late software project
    .\....@e...eu.org.\.\. makes it later.