  • 1. Data: 2006-09-06 20:31:07
    Temat: No to jest FR 2mbit za 699 PLN
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    ... w &FTP z umową na 2 lata

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2006-09-06 20:44:18
    Temat: Re: No to jest FR 2mbit za 699 PLN
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Verox napisał(a):
    > ... w &FTP z umową na 2 lata

    Chyba coś ci się śniło !!

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/transmi
    sja_danych/frame_relay/

  • 3. Data: 2006-09-06 21:07:26
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Michal Sz napisał(a):

    > Chyba coś ci się śniło !!
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/transmi
    sja_danych/frame_relay/
    call 911 (0 800 120 810)
    potwierdzam, jest taka mozliwosc
    złozyłem juz zamówienie na przejscie :)

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2006-09-06 21:08:46
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Wed, 06 Sep 2006 22:44:18 +0200, Michal Sz napisał(a):

    > Chyba coś ci się śniło !!
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/transmi
    sja_danych/frame_relay/

    Chyba tutaj jest właściwy link:
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/rozw_in
    ternetowe/Frame_Relay_tp/

    Andrzej.

  • 5. Data: 2006-09-06 21:21:18
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    lepiej powiedz co to za załącznik z .exe....

    Marcin

  • 6. Data: 2006-09-06 21:26:35
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Wed, 06 Sep 2006 23:21:18 +0200, Marcin Kuczera napisał(a):

    > lepiej powiedz co to za załącznik z .exe....

    lepiej zacznij używać czegoś innego niż Outlook ;-)

    Andrzej.

    --
    begin 755 signature.exe

  • 7. Data: 2006-09-06 21:35:00
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > lepiej zacznij używać czegoś innego niż Outlook ;-)

    express, przyzwyczajenie... no więc offtopicowo - o co chodzi z tą
    rozpoznawaną przez oe jako binarna sygnaturą ?

    Marcin

  • 8. Data: 2006-09-07 10:15:11
    Od: Piotr Skrzynkowski <p...@s...com>

    Verox napisał(a):
    > ... w &FTP z umową na 2 lata

    i przymusem wykupienia usługi zarządzanie urządzeniami CPE
    (umowa może być na czas nieokreślony)

    P.S.

  • 9. Data: 2006-09-07 11:46:32
    Od: Robert Bogacz <r...@p...pl>

    Piotr Skrzynkowski napisał(a):

    > i przymusem wykupienia usługi zarządzanie urządzeniami CPE
    > (umowa może być na czas nieokreślony)

    nie do końca
    Pani na infolini powiedziała że aby skorzystać z "promocji" dla NOWYCH
    przyłączy trzeba podpisać cyrograf na 2 lata i wykupić dzierżawę jednego
    z dwóch proponowanych przez tp routerów za 120 lub za 242 brutto

    W przypadku łącz istniejących wystarczy podpisać lojalkę na 2 lata.

    Rob^

  • 10. Data: 2006-09-07 12:17:01
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    http://support.microsoft.com/kb/898124/