  • 1. Data: 2010-09-18 21:37:39
    Temat: Wybór logiki programowalnej.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Potrzebuję zrobić ośmio bitowy rejestr przesuwający z zatrzaskami i
    generatorem sygnału CS i WR pracujący na ok. 40 MHz.
    Dotychczas używałem 74HC595 i generatora CS i WR na RC-D i 74HC14,
    niestety całość wyrabiała się tylko do 17 MHz.

    Jaką logikę byście polecali, tak by oprogramowanie było darmowe z
    licencją na komercyjne wykorzystanie i by same układy nie były zbyt drogie?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-09-19 13:43:22
    Temat: Re: Wybór logiki programowalnej.
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 18/09/2010 22:37, Andrzej W. wrote:
> [...]
    >
    > Jaką logikę byście polecali, tak by oprogramowanie było darmowe z
    > licencją na komercyjne wykorzystanie i by same układy nie były zbyt drogie?

    MAX7032A z Altery (mniejszych chyba nie robia). Quartus Web edition
    wystarczy.

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2010-09-19 19:31:22
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 19-09-2010 o 15:43:22 Jerry1111
    <j...@w...pl.pl.wp> napisał(a):

    > MAX7032A z Altery (mniejszych chyba nie robia). Quartus Web edition
    > wystarczy.
    Heh gdyby on nie ważył 2.8GB to bym sobie poćwiczył.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2010-09-19 19:56:55
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-09-19 15:43, Jerry1111 pisze:

    > MAX7032A z Altery (mniejszych chyba nie robia). Quartus Web edition
    > wystarczy.

    Czy Quartus Web można wykorzystywać do zastosowań komercyjnych?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-09-19 20:22:08
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 19/09/2010 20:56, Andrzej W. wrote:

    > Czy Quartus Web można wykorzystywać do zastosowań komercyjnych?

    Na szybko na stronie Altery nie widze ze nie mozna (to _nie_ jest wersja
    dla studentow, jak to bylo ~10 lat temu), ale jak _musisz_ dmuchac na
    zimne, to zainstaluj i przeczytaj EULA.

    Tutaj masz roznice miedzy Quartusem Web Edition i Subscription Edition:
    http://www.altera.com/literature/po/ss_quartussevswe
    .pdf

    --
    Jerry1111

  • 6. Data: 2010-09-19 21:09:00
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-09-19 22:22, Jerry1111 pisze:

    > Tutaj masz roznice miedzy Quartusem Web Edition i Subscription Edition:
    > http://www.altera.com/literature/po/ss_quartussevswe
    .pdf

    Przejrzałem to co mają na stronie o licencjach i nigdzie nie znalazłem,
    żadnych zastrzeżeń, że nie wolno, ale taż przyzwolenia, że wolno nie ma.
    Ściąga się, zobaczymy.
    Teoretycznie nie muszę dmuchać bo to wersja edukacyjna, ale wolę
    zawczasu coś przewidzieć, niż potem zmieniać działający układ.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-09-19 21:20:53
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-18 23:37, Andrzej W. pisze:
> [...]
    >
    > Jaką logikę byście polecali, tak by oprogramowanie było darmowe z
    > licencją na komercyjne wykorzystanie i by same układy nie były zbyt drogie?

    Przy okazji, skoro się trochę wyjaśniło z Quartusem to może ktoś powie
    jak jest z Webpackiem Xilinxa. Z ich stronki wygląda, że nie ma
    ograniczeń do komercyjnego zastosowania. A jak to wygląda w licencji?

    MD

  • 8. Data: 2010-09-20 19:41:08
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 19/09/2010 22:09, Andrzej W. wrote:
    > Przejrzałem to co mają na stronie o licencjach i nigdzie nie znalazłem,
    > żadnych zastrzeżeń, że nie wolno

    No i chyba wystarczy?

    , ale taż przyzwolenia, że wolno nie ma.
    > Ściąga się, zobaczymy.
    > Teoretycznie nie muszę dmuchać bo to wersja edukacyjna, ale wolę
    > zawczasu coś przewidzieć, niż potem zmieniać działający układ.

    A nie wiesz ze ciekawosc to pierwszy stopien do piekla?
    :-)

    ATSD to tylko w Altium widzialem w licencji tekst ze program moze byc
    uzyty do 'commercial projects'.

    --
    Jerry1111