  • 1. Data: 2016-11-30 18:37:06
    Temat: Wybór monitora.
    Od: zyx <s...@g...pl>

    Witajcie.

    Znalazłem luźne 600 zł i nabrałem ochoty na zmianę monitora. Jako, że
    pasuje mi sprzęt Samsunga znalazłem takie oto cuda:
    http://tnij.org/0904f6v lub http://tnij.org/ttndqcb

    Zupełnie nie znam się na typach matryc i innych parametrach ( zazwyczaj
    jak kupuje coś takiego widzę działający monitor na regale w sklepie,
    teraz niestety nie mam takiej możliwości ) więc mam dylemat.
    Będę go wykorzystywał do zwykłego szlajania się po internecie i co jakiś
    czas jakiś film. Żadnych gier, obróbek grafiki czy innych zaawansowanych
    rzeczy.

    Nie to żebym uparł się na samsunga, Mam tv owej firmy i jakość obrazu
    bardzo mi odpowiada po prostu. Liczę na Wasze sugestie dotyczącej każdej
    marki, aby tylko budżet nie został przekroczony i minimum były to 24 cale.

    Dziękuję i pozdrawiam
    zyx

  • 2. Data: 2016-12-02 18:09:49
    Temat: Re: Wybór monitora.
    Od: Mateusz Rzyski <m...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 18:37:05 UTC+1 użytkownik zyx napisał:
> [...]
    > marki, aby tylko budżet nie został przekroczony i minimum były to 24 cale.

    Pokusiłbym się raczej o ten pierwszy monitor. Matryce TN raczej nie należą do
    najlepszych, a to tylko 50 zł różnicy.

  • 3. Data: 2016-12-08 22:06:36
    Od: f...@g...com

> [...]
    > marki, aby tylko budżet nie został przekroczony i minimum były to 24 cale.

    http://www.forum.nieidealny.pl/forum/44-monitory-i-p
    rojektory/
    Napisz tutaj