  • 1. Data: 2016-11-28 21:48:56
    Temat: Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam]
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    Szukam jakiegoś sklepu innego niż ku/niewski_pl. Pechowo lub nie, tylko
    tam jest model laptopa Fujitsu na którym mi zależy.

    Czy np. Action jest dystrybutorem w/w marki i byłby skłonny zamówić jedną
    sztukę? Albo jest jakiś sklep w PL, który byłby w stanie sprowadzić mi
    tenże sprzęt i przy okazji nie naliczyć 50% marży? ;)

    Dodam, że ów laptop kosztuje ~10 tys zł.

    Ktokolwiek cokolwiek? :)

    PS. Zakup na firmę, więc muszą być polskie/europejskie papiery fiskalne.

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 2. Data: 2016-11-28 23:45:41
    Temat: Re: Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam]
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-28 o 21:48, Ktos i jeszcze cos pisze:
> [...]
    >
    > Ktokolwiek cokolwiek? :)
    >
    > PS. Zakup na firmę, więc muszą być polskie/europejskie papiery fiskalne.

    Który model?

    Bo widzę tego trochę u dystrybutorów. U niektórych ponad 30 modeli.
    Niektóre istotnie, przekraczają 9000 netto.
    Action na stanie ma w tej chwili niewiele.

    Co to są papiery fiskalne na laptopa? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-11-28 23:47:35
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 28 Nov 2016 21:48:56 +0100, Ktos i jeszcze cos napisał(a):

    > Ktokolwiek cokolwiek? :)

    Podaj proszę dokładny model tego Celsiusa i w dwóch słowach uzasadnij,
    dlaczego nie może być to Precision od Della.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 4. Data: 2016-11-29 09:11:49
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    > Który model?

    T936

    > Bo widzę tego trochę u dystrybutorów. U niektórych ponad 30 modeli.
    > Niektóre istotnie, przekraczają 9000 netto.
    > Action na stanie ma w tej chwili niewiele.

    Też właśnie w Action widzę niewiele, a szkoda, bo tylko tam mamy umowę
    podpisaną...
    Jakby u innego distro był dostępny, to prosiłbym o info u którego :)

    > Co to są papiery fiskalne na laptopa? ;)

    F-ra VAT ;) Szefostwu nie chce się biegać po urzędach celnych... Poza tym
    czekanie na sprzęt z USA czy innych Chin może trochę potrwać, a chodzi o
    zafakturowanie jeszcze w tym roku.

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 5. Data: 2016-11-29 09:24:39
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    > Podaj proszę dokładny model tego Celsiusa i w dwóch słowach uzasadnij,
    > dlaczego nie może być to Precision od Della.

    To nie Celcius, tylko LifeBook T936. A DELL... Owszem, był brany pod
    uwagę, aczkolwiek obecnie jedynie Fujitsu ma konwertowalny model
    ultrabooka. Kiedyś było jeszcze Lenovo z modelem Twist S230U i HP Revolve
    810, aczkolwiek żadna z powyższych nie kontynuuje już tych serii, więc
    pozostał Fujitsu :)

    Jeśli DELL ma podobną konstrukcję, to z chęcią bym się przyjrzał. Nie musi
    mieć tego zawiasu - może być kontrukcja odczepiana lub cokolwiek
    podobnego, ale na takiej zasadzie, że połączony ekran z klawiaturą ma
    przypominać laptopa. Może źle się wyraziłem - nie chodzi o konstrukcje
    typu MS Surface, bo pomimo że klawiatura jest doczepiana, to nie można na
    kolanach tego jakimś sensownym sposobem trzymać bez podpórki z tyłu. W
    aucie lub pociągu jest to niewygodne...

    Odpadają konstrukcje typu Lenovo Yoga!

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 6. Data: 2016-11-29 11:25:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-29 o 09:11, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > T936

    Są na stanie:

    1. VFY:S9360M15SPPL

    33.8 cm (13.3') FHD non-touch, Intel Core i5-6200U up to 2.8GHz 3MB, 12
    GB DDR4 2133 MHz (8GB mod.+4GB onb.), DVD Super Multi (reader/writer),
    2nd Battery 6cell 28Wh (2,600mAh), SSD M.2 SATA III 256GB, Intel Dual
    Band Wireless-AC8260NV + BT

    2. VFY:S9360M17SPPL

    33.8 cm (13.3') FHD non-touch, Intel Core i7-6600U up to 3.4GHz 4MB, 20
    GB DDR4 2133 MHz (16GB mod.+4GB onb.), DVD Super Multi (reader/writer),
    2nd Battery 6cell 28Wh (2,600mAh), SSD M.2 SATA III 512GB OPAL cap. FDE
    set, Intel Dual Band Wireless-AC8260

    3. VFY:T9360M17SPPL (tylko 1 szt.)

    33,8 cm (13.3') WQHD Touch Glare Digit, Intel Core i7-6600U up to 3.4GHz
    4MB, 16 GB DDR4 2133 MHz PC4-17000, SSD SATA III 512GB OPAL capable FDE
    set, Intel Dual Band Wireless-AC8260 11ac+ BT, LTE Sierra Wireless
    EM7305, 2x digital array mic & FHD cam

    > (...)
    >
    > F-ra VAT ;) Szefostwu nie chce się biegać po urzędach celnych... Poza
    > tym czekanie na sprzęt z USA czy innych Chin może trochę potrwać, a
    > chodzi o zafakturowanie jeszcze w tym roku.

    Zapytałem, bo f.VAT i dokumenty fiskalne to nieco inna parafia, pomimo,
    że później i tak spływają w jedno miejsce.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-11-29 12:37:49
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    > Są na stanie:
    >
    > 1. VFY:S9360M15SPPL

    > 2. VFY:S9360M17SPPL
    Te dwa powyższe to S936 :)

    > 3. VFY:T9360M17SPPL (tylko 1 szt.)

    O to to... U mnie tego w panelu i-serwis nie ma :( Nawet nie mogę
    porównać, jak wielka/niska ku/niewski ma marżę.

  • 8. Data: 2016-11-29 17:39:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-29 o 12:37, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > Te dwa powyższe to S936 :)

    Qrde, racja.
    Tak to jest, jak człek dobrze filtrów nie ustawi i jeszcze się śpieszy :(

    > O to to... U mnie tego w panelu i-serwis nie ma :( Nawet nie mogę
    > porównać, jak wielka/niska ku/niewski ma marżę.

    Powiem tyle, że Kuźniewski ma minimalnie taniej, niż ja mam w ABC-Data.
    AB S.A. ma nawet jeszcze kilkanaście zł drożej.

    Więc pewnie Kuźniewski zarobi, nie ja ;) :D

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-11-29 17:42:00
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 29.11.2016 o 12:37, Ktos i jeszcze cos pisze:
    > O to to... U mnie tego w panelu i-serwis nie ma :( Nawet nie mogę
    > porównać, jak wielka/niska ku/niewski ma marżę.

    Napisz do swojego handlowca albo poproś go o kontakt do PM-a. pewnie da
    się ściągnąć na zamówienie. Ja kiedyś Toshiby zamawiałem i w ciągu dwóch
    dni były.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-11-29 19:28:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>