  • 1. Data: 2010-02-11 18:30:25
    Temat: Wybór telefonu DECT
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam

    Rozważam kupno do użytku domowego telefonu bezprzewodowego. Waham się między
    Siemens C590, a Panasonic TG8411. Z tego co widzę Panasonic uchodzi za
    nowocześniejszy, jednak w przypadku Panasonica obawiam się skomplikowanego menu
    i dużej ilości elementów nawigacji, mało intuicyjnego tłumaczenia Siemens
    sprawia wrażenie bardziej uporządkowanego.

    Jak wygląda sprawa awaryjności Panasonica? Zastanawia mnie również technologia
    HSP w siemensie, której w Panasonicu brak> Czy jest ona istotna? Rzekomo ma
    zapewniać lepszą jakość dźwięku

    Czy ktoś może na podstawie własnych doświadczeń, ewentualnie wiedzy,
    zweryfikować moje przypuszczenia?

    Pozdrawiam Romseb

  • 2. Data: 2010-02-12 07:00:43
    Temat: Re: Wybór telefonu DECT
    Od: a...@p...fm

    Sprawdź te telefony.

    Według mnie są lepsze i tańsze

    http://www.telecom.mescomp.pl/produkty.php?idSubGrp=
    2

    Adam

  • 3. Data: 2010-02-12 17:56:55
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    a...@p...fm wrote:
    > Sprawdź te telefony.
    >
    > Według mnie są lepsze i tańsze
    >
    > http://www.telecom.mescomp.pl/produkty.php?idSubGrp=
    2

    Co to w ogóle jest ten Mescomp? Importer "chińszczyzny"? Z ciekawości
    przejrzałem instrukcje do telefonu VoIP ich "marki":

    Ping(Impuls)
    Możesz sprawdzić impuls innego telefonu IP (komputera). Daje to łatwy
    sposób na sprawdzenie czy inny telefon jest połaczony za pomocą
    Internetu lub LAN. W ten sposób możesz sprawdzić czy połaczenie jest dobre.
    (...)
    Image Version(Obraz)
    Pokazuje bieżące obrazy

    Tłumaczył to ktoś z zerowym pojęciem o technice...

  • 4. Data: 2010-02-12 18:10:59
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 12.02.2010 18:56, Piotr C. wrote:

    > Tłumaczył to ktoś z zerowym pojęciem o technice...

    Typowo - absolwent filologii, który dostał fuchę?
    --
    Olek

  • 5. Data: 2010-02-14 08:11:10
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > Rozwa am kupno do u ytku domowego telefonu bezprzewodowego. Waham si mi dzy
    > Siemens C590, a Panasonic TG8411.  Z tego co widz Panasonic uchodzi za
    > nowocze niejszy, jednak w przypadku Panasonica obawiam si skomplikowanego menu

    wez sobie cos z aktywnym szyfrowaniem chyba ze ci obojetny jest fakt
    ze ktos to ma niedrogi sprzet i laptopa
    moze sobie sluchac i nagrywac co mowisz przez telefon

    - Telemach -