  • 51. Data: 2018-09-18 02:57:42
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:

    > Ja myślę, że jeśli ktoś ciągle gubi klucze, to nawet gdy przy niech
    > będzie kutasik z wbudowanym BT sparowanym z telefonem, to on wtedy
    > akurat zgubi telefon. Ja po prostu nie wyobrażam sobie, żebym mógł
    > gdzieś posiać klucze, więc dla mnie faktycznie to igraszka (telefonów
    > też nie gubię).

    Twoja ocena psychologiczna mojej skromnej osoby obchodzi mnie tyle co
    zeszłoroczny śnieg. Bredzicie, zaśmiecając mi wątek. Pytałem o WYKRYWACZ
    METALU, a nie o Wasze niewczesne rady. Zginąć mogą klucze, sprężyna, czy
    jakaś śrubka od kosiarki, wiertarki itp. Nie wyobrażam sobie breloczna, czy
    echo key przy sprężynach, czy śrubkach. Przestańcie więc pieprzyć i wynocha
    z mojego wątku.

    BZPZDR

  • 52. Data: 2018-09-18 03:14:59
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:

    > Jeśli ktoś (a niechby i cała grupa) uznaje proponowane rozwiązanie
    > dobrze zdefiniowanego problemu za złe, a zna lepsze, to je opisuje.

    Twoje "lepsze" rozwiązanie jest typu:

    Popsuł mi się Opel

    Twoja odpowiedź:

    Kup nowego Mercedesa.

    Tacy doradzacze są zmorą news. Zawsze wiedzą lepiej czego potrzebuje
    pytający.

    Pzdr

  • 53. Data: 2018-09-18 03:15:08
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał:

    > Miedź jest dość droga, sprzedać cewki i kupić wykrywacz.

    Dopóki nie miałem internetu, nie wiedziałem że na świecie jest tylu
    kretynów,

    Stanisław Lem.

    Pzdr

  • 54. Data: 2018-09-18 08:06:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-09-18 02:57, Kamil wrote:
    (ciap)
    > czy echo key przy sprężynach, czy śrubkach. Przestańcie więc pieprzyć i
    > wynocha z mojego wątku.

    Sam se spier..j!

    Włodek ;-)

  • 55. Data: 2018-09-18 08:38:14
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 12.09.2018 o 23:15, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Zdarza mi się zgubić klucze, czy spręzynę od kosiarki. I wtedy przydał by
    > się wykrywacz metalu do ich szukania. Gotowego nie opłaca się kupować. Mam
    > kilka cewek rozmagnesowujących od kineskopów. Czy na ich bazie można taki
    > wykrywacz zbudować?

    To może pójść po całości, położyć siatkę z miedzi w ogródku - pod
    ziemią, zrobić z niej antenę pola elektromagnetycznego/kondensatory
    pojemnościowe czy inne cudo, do tego jakieś rasberypi albo jeszcze coś
    innego i niech sprawdza i porównuje co się zmieniło w czasie i w którym
    miejscu (coś na wzór siatki w ekranach pojemnościowych). Wtedy poprzez
    porównanie stanu przed zgubieniem, do stanu po zgubieniu pozwoli znaleźć
    klucze/sprężynę, czy nawet śrubkę w konkretnym miejscu.
    Nawet sprawdzisz którędy pies/kot chodzi i kiedy był, kiedy ktoś
    wchodził na teren.
    Będzie to najtrudniejsze do wykonania, ale najłatwiej pozwoli znaleźć
    dany przedmiot.

  • 56. Data: 2018-09-18 09:24:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 17 Sep 2018 19:05:26 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > torebce żony. A do szpitala 50 km. Problem rozwiązałem wówczas piłą
    > spalinową, wykrawając sobie wejście w bocznych drzwiach domu

    Ciekawe, że piła była swobodnie dostępna a dom nie :)....

    --
    Marek

  • 57. Data: 2018-09-18 09:54:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 września 2018 09:24:49 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Ciekawe, że piła była swobodnie dostępna a dom nie :)....

    A co w tym dziwnego
    U mnie tez większość narzędzi(m.in. piła motorowa) leży w wydzielonym, niezamykanym
    pomieszczeniu pod wiatą przy domu
    Dodatkowo mam tam w znanym domownikom miejscu położonego pilota od bramy garażowej.
    Jak któryś z domowników zapomni kluczy a nikogo w domu nie ma to wchodzi przez garaż.

  • 58. Data: 2018-09-18 09:59:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-18 o 08:06, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2018-09-18 02:57, Kamil wrote:
    > (ciap)
    >>

    > Sam se spier..j!

    Nie sam se ..., bo to JEGO wątek i nikt więcej nie powinien w JEGO wątku
    pisać. Dopiero kiedy uzna za stosowne, wyrazi zgodę na zamknięcie wątku.
    I już!

    Czegoś Ty się spodziewał po kimś, kto na Allegro nie potrafi znaleźć
    nieregenerowanego tuszu do drukarki? :D
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 59. Data: 2018-09-18 10:55:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Ciekawe, że piła była swobodnie dostępna a dom nie :)....

    Może ciekawe, ale u mnie też tak jest -- narzędzia ogólnogrodowe
    mam dostępne z zewnątrz. Może bardziej interesujące (z mojego punktu
    widzenia) są przypadki ludzi, którym wprawdzie zdarza się posiać
    gdzieś klucze, ale z wykrywaczem metali nie rozstają się nawet na
    krok. Mają przy tym tak wielką cierpliwość, że potrafią spokojnie
    przeszukać teren w promieniu 50 km, by w końcu odnaleźć wykrywaczem
    klucze w torebce żony.

    --
    Jarek

  • 60. Data: 2018-09-18 11:56:47
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 18 Sep 2018 02:57:42 +0200, Kamil wrote:

> [...]
    > jakaś śrubka od kosiarki, wiertarki itp. Nie wyobrażam sobie breloczna,
    > czy echo key przy sprężynach, czy śrubkach. Przestańcie więc pieprzyć i

    Ale to już nie jest twój wątek, od kiedy postanowiłeś podzielić się nim
    ze światem :)

    Swoją drogą - gubienie kluczy, agresja, ogólna dezorientacja... Może
    Alzheimer? Ja zamiast budować wykrywacze metalu bezzwłocznie zasięgnąłbym
    porady lekarskiej.

    Mateusz